(receiver) video in-out

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Ik zou graag te weten komen waar de aansluitingen video in en out voor dienen op een receiver. De audio in- en uitgangen spreken voor zich.
Het gaat om een Yamaha RX-V450, maar andere merken zullen ook zulke aansluitingen hebben.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Check de manual: http://www.yamaha.com/yec/customer/manuals/RX_V450_.PDF

(en natuurlijk weer gevonden met 3 sec googlewerk :Y) )

[ Voor 30% gewijzigd door voodooless op 07-11-2004 12:39 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Die manual heb ik uiteraard al bestudeerd. Wat ik niet snap is wat je met een video uitgang kan doen die vanaf bijv een DVD speler komt en dan de receiver ingaat. Wat krijg ik dan te zien, komt er dan iets in het display van de receiver ofzo??

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Ook dat kun je zelf uitzoeken.. Check de specs, staat niets van OSD, dus je de receiver kan niets op het scherm toveren. Verder staat er ook niets van video conversies (wat de hogere modellen wel hebben), dus het enigste wat de reciever kan doen is switchen tussen de video inputs, en die leiden naar een output.

Gewoon boeren verstand: als er niets over in de specs staat, dan is er ook niets verder ;) Anders hadden de marketing mannen al lang wat mooie termen bedacht om nog wat extra met het setje te patsen :+ (niet dat het een slechte receiver is hoor!)

[ Voor 29% gewijzigd door voodooless op 07-11-2004 13:22 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Hierover is ook een stukje in de Faq opgenomen, kort gezegd heeft het alleen zin als je meerdere video-bronnen op je TV wilt aansluiten.

AV FAQ; Veelgestelde vragen

Dit topic is gesloten.