Toon posts:

[UT] Schokken als ik over een LAN speel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Als ik UT met mijn vriendin en haar broer via een LAN speel schokt het spel. Alleen bij mij. Ik speel op een P4 1800 MHz, met Gforce4 en 512MB, dus het is een niet te trage computer.

Ik heb het alleen bij LAN, dus singleplayer tegen bots is er niets aan het handje. Nieuwste videokaartdrivers zijn geinstalleerd.

Met schokken bedoel ik echt 3 á 4 seconden vast zitten op mijn plaats waarbij je heel snel voor en achteruit gaat (10 cm ofzo). Ik kan dan nog gewoon soepel om me heen kijken en schieten is ook geen probleem. Dat schokken gebeurt om de minuut en is vet irritant :)

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik had ook eens zoiets, bij mij was het dat bij de netwerkkaart drivers 'webbased interface' de netwerktransverrateprioriteit ingesteld stond op cpu usage, (als je dan bezig bent met een game 'veel cputime' gaat het netwerkbijna plat) 'als jij ook zo'n optie hebt zet hem dan op ''multimedia'' of in iedergeval op iets anders.' voor de rest kan ik niets bedenken, :)

het kan ook iets anders zijn met de netwerkaartdrivers 'update?' , heb je dit bij andere games ook?

[ Voor 21% gewijzigd door Koekje op 07-11-2004 12:34 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Tikje naar SPV :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De vraag is, hoe is je LAN opgebouwd :? Pc-->Pc-->pc of router--> Pc's of hub... enz.

Xbox Live ID:Notna8310