Freeware software voor mechanicaberekeningen? *

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een programma waarmee je kort en bondig krachten kunt bepalen op een liggertje. Dus die de Dwarskrachten, Momenten en Verplaatsing berekend. Ik weet dat je MatrixFrame hebt (15 euro voor studenten) maar heb het vlug nodig :-) en vroeg me af of er ook freeware programma's hiervoor verkrijgbaar is, aangezien Matrix Nederlands is, en het niet héél ingewikkelde software betrefd. Materiaal eigenschappen hoeven er niet in te zitten.

Iemand?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan naar iets wat wel aangeeft waar dit topic over gaat ;)

Mechanica Software > Freeware software voor mechanicaberekeningen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 23:06

The_Scarabial

MTB for life!

hier zou ik ook wel benieuwd naar zijn, doe civiele techniek en misschien kan het nog eens van pas komen :D

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Misschien zit er hier wat tussen?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Beam2d is TOP!

Doe ook civiel ja, MatrixFrame is eigenlijk meest ideaal, het is dat ik bijna klaar ben anders had ik die 15 euro wel geinvesteerd, maar nooit geweten dat er een goedkope studenten editie was..