Toon posts:

[XP] Windows start niet op ( Partitie beshadigd)

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 200 Gb Maxtor HD met Win XP Pro SP 1 Erop. Vandaag heb ik mijn PC ff gereboot omdat ie beetje vaag deed (2 weken uptime) en nu start ie niet meer op. Hij gaat tot de boot screen en start daarna automatish opnieuw op. Ik heb geprobeert om in veilige modus te starten maar ook hierbij hetzefde probleem.

Ik heb nu een 80 GB met XP Pro SP 2 bijgedaan als master zodat ik mijn files van 200 Gb kan verplaatsen naar 80 Gb en dan windows opnieuw installeren op die 200 Gb maar dit lukt niet. Hij ziet beide HD's wel maar als ik die 200 Gb wil opennen zegt ie dat de schijf niet geformateerd is en of ik dat nu wil doen maar natuulijk wil ik dat niet doen want ik heb nog belangrijke data op staan. Ik heb toen geprobeert op de hele HD (1 partitie) te recoveren, ik heb verschillende recover programma's gebruikt hiervoor maar tot nu toe heb ik geen kunnen vinden die hele partitie willen recoveren en niet alleen bestanden of mappen. Kent iemand zo'n programma's of weet iemand wat ik kan doen zodat hij anders gewoon windows boot ipv hele tijd opstarten....

Alvast bedankt voor jullie hulp !

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb je easy recovery pro al geprobeerd?

Pana 5j

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

200 gb.. Heb je wel die registry patch gebruikt om grote harddisks te ondersteunen? (Zie de FAQ)? :)

Verwijderd

Topicstarter
@ mrbullet, nee die heb ik nog niet geprobeert, zal straks wel kijken.

@ elevator, Ik heb in de FAG gekeken op registry patch maar helaas nix kunnen vinden, zou je misschien de link willen geven ?

• vivo53280
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2019
hij heeft toch xp. die 48bit is een win 2000 probleem

bij mij zijn al 2 maxtor 200gb's kapot gegaan dit jaar, ik koop geen maxtor meer (no flame intended)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd XP en geen 2000.

De enige dat ik kan doen met de XP op 200 Gb is op Repair console komen via Windows XP CD maar wat ik daar kan doen weet ik niet.... |:(
Pagina: 1