Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
dit soort dingen regel je in je bios. Volgens mij kun je maar een max aantal mb's reserveren voor je geheugen, afhankelijk van de specs van je onboard videocard. Check het boekje van je laptop.
Het is wel zo dat die shared memory voor je video uiteraard de bandbreedte van je hele geheugen moet delen. Ik weet zelf eigenlijk niet direct welke invloed het zal hebben op de performance indien je de max aan videomemory gaat instellen.
Het is wel zo dat die shared memory voor je video uiteraard de bandbreedte van je hele geheugen moet delen. Ik weet zelf eigenlijk niet direct welke invloed het zal hebben op de performance indien je de max aan videomemory gaat instellen.
het is inderdaad in de bios.
hij staat nu fijn op 128 (tis net veel hoger maar tis wat
heerlijk een laptop met 990mb ram
deze kan dicht
hij staat nu fijn op 128 (tis net veel hoger maar tis wat
heerlijk een laptop met 990mb ram
deze kan dicht
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.