Toon posts:

USB->minidisc

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een paar mp3 files op mijn computer heb, en die wil naar mijn minidisc speler uploaden, kan dat ook digitaal via de USB poort ? Zijn er kitjes die dat kunnen ? Wat voor een digitaal signaal is dat precies, SP/DIF digital ofzo...
Kan iemand hier mee over vertellen.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Je geluidskaart kan geen signaal geven aan je USB poort. Voor de SB Live zijn wel setjes te krijgen waarmee je een optische uitgang krijgt voor naar je MD.
Kijk anders es op www.opticompo.com, daar verkopen ze ook geluidskaartjes met optische uitgangen

Verwijderd

Topicstarter
Dan krijg je een optisch signaal neem ik aan.
Is het dan echt niet mogelijk om via je usb poort een signaal te versturen wat je minidisc speler kan opnemen ?
Met portable cdrecoders via usb kan je ook gewoon audio cd's afspelen neem ik aan. Ik ben zelf wel in het bezit van een dcc recorder waar je een tijd geleden een kitje kon kopen om het als backup medium te gebruiken, dan wordt je geluid ook digitaal verstuurd, en dat was niet optisch.
In ieder geval bedankt voor snelle reaktie! Ik hoop nu weer :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik heb een Xitel Platinum Storm, en daar zit ECHT een optische uitgang op.

Automatisch Trackmarken doettie niet als ik optisch opneem.

Verwijderd

Topicstarter
En een coverter van minidisc optisch in/uit naar usb ? Bestaat zoiets ?

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Hmzz

interessant dit wil ik ook wel weten

in principe zou je dan ook data files op minidisc kunnen zetten.

Leuke cdrw als minidisc dus.....

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Nee, zoals al eerdere gezecht werd, je geluidskaart stuurt geen signaal nar de usb poort, er is wel een MD die je op de usb kan aansluiten, van sony geloof ik, maar dat is een speciale editie van de MZ-R55(iets in die richting iig:)

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11652

spelers bestaan dus wel met USB poort; maar converters ook? Laat het ook mij weten!

Verwijderd

Kijk eens naar dit kaartje, http://www.optibits.com/shop/produkte/md-mate_en.html. Een redelijk leuk geluidskaartje met een optische uitgang, kost maar 89 DM. In het geval dat je alleen een Coaxiale digitale ingang hebt op je MD, hebben ze al een kaartje voor 49 DM.

Verwijderd

Topicstarter
Supers!
Wat snelle en goede reakties, grote dank hiervoor!
Met vriendelijke groet,
en nog de beste wensen 2001!
Loeki

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik heb nog een e-mail naar ze gestuurd of het een ding is waar je de minidisk in moet doen, of een soort apparaatje waarmee je een optische poort krijgt.. Maar daar krijg ik vast nog wel antwoord op.

Hij kost volgens mij $100,-

Verwijderd

He laurens, check www.xitel.com

Das de fabrikant van dat kreng, je sluit em aan op de usb poort en naar minidisc via een optische kabel.

Verwijderd

En er zijn maar enkele recorders die compatibl er mee zin.
Dat kaartje uit mn vorige post is toch stuk cheaper
Pagina: 1