Toon posts:

Tool poort openen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Bestaat of is er een tool die automatisch poorten opent ? Heb het van iemand gehoord dat er wel zo n tool bestaat maar ben er niet zeker van daarom dat ik het hier ff wou vragen.

ALvast bedankt

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

Nakebod

Nope.

Heb wel eens iets gelezen over portknocker, maar staat me ook weer van bij dat het alleen voor Linux was, dus ja, het bestaat als het goed is wel, maar geen idee of het ook voor Windows/Mac is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Nee dit bestaat niet, of beter kan niet.

Het is echter wel mogelijk om poorten op alternatieve wijze te openen met een tool. Maar dit specefiek en niet zoals jij omscrhijft.

Enkele voorbeelden:
Windowx XP UPnP + compitable router
Speedtouch auto portmapper (zie faq)

[ Voor 4% gewijzigd door SSH op 07-11-2004 00:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok SSH weet jij een tool die dat met een alternatieve wijze doet ?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 01:03:
Ok SSH weet jij een tool die dat met een alternatieve wijze doet ?
De alternatieve wijze die jij zoekt is het hacken/cracken van een modem/server/router. Je vraag is dus netzo iets als: Ik moet 99 cent betalen op de apple mp3 store voor een nummer, kan het ook gratis? Het kan vast wel, maar het hoort niet.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik snap je antwoord niet echt SSH, want UPnP (zoals je zelf al zei) is nou nét wat hij nodig heeft, al is het geen losse tool.
En dat is niet met behulp van hacken/cracken van je modem/router/server, maar gewoon een bestaand protocol.

Bounce66: Ik denk dat deze pagina erg verduidelijkend is over het hoe en wat van UPnP. Let wel dat er (na mijn weten) nog maar weinig programma's zijn die er mee overweg kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx Osiris.. heb denk ik gevonden wat ik zoek ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie vind dat je ook wel wat duidelijker mag zijn met wat je nu in hemelsnaam bedoeld ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1