Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede speler met een flashgeheugen die ik mee kan nemen tijdens hardlopen (ca. 2 uur per week). Ik heb de Muvo TX 256 en Muvo Slim van Creative en de Joybee 120 256 van BenQ in gedachten.

Wat opvalt zijn de grote verschillen in uitgangsvermogen: per kanaal is het 6mW voor de Joybee, 7mW voor de Muvo TX en 15mW voor de Muvo Slim! Ik vraag me nu af in hoeverre dit inhoudt dat de ene speler hard kan spelen en de ander niet.

Het hoeft voor mij niet superhard, maar een beetje volume moet er wel in zitten.. Belangrijkste is dat het zuiver blijft klinken.

Weet iemand hoe het precies zit met dat uitgangvermogen? Alle tips m.b.t. een nieuwe speler zijn trouwens welkom..

Alvast bedankt!

Groeten, Maykel

Verwijderd

ik kan je wel vertellen dat oudere irivers 12mw hadden en die gaan toch heel hard zuiver met sennheiser doppen.
Het gaat niet knetter hard, ik kan het op max volhouden ondanks dat ik op oorbeschadiging let, lastig met zwaardere koptelefoons dus.
Ik hoor het verkeer niet echt meer of er moet een truck rond denderen :)

Nieuwe irivers gaan tot 18mw geloof ik.

Maar ja dat gegoochel met cijfers zegt soms ook niks :(
Echt zacht zal het allemaal niet zijn.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hmm raar dacht dat de sony mindiscs veel minder waren zon 2 mW en de duurste 5 m W. Komt toch een flink geluid uit.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

ik heb sinds gisteren de msi 516 bt
http://www.msi.com.tw/htm...omain_megaplayer516bt.htm

die heeft 2x30Mw(60mw) hoogste wat ik ooit tegen ben gekomen :?
ik zat eerst ook te twijfelen tssen de muvo slim en deze, maar de bluetoothfunctie en het uitbereidbaar geheugen gaven de doorslag :)
en achteraf vind ik dit uiterlijk en degelijkheid ook beter, voor 149 bij Mycom :)

[ Voor 25% gewijzigd door Rebels op 07-11-2004 01:44 ]

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Rebels schreef op 07 november 2004 @ 01:42:
ik heb sinds gisteren de msi 516 bt
http://www.msi.com.tw/htm...omain_megaplayer516bt.htm

die heeft 2x30Mw(60mw) hoogste wat ik ooit tegen ben gekomen :?
ik zat eerst ook te twijfelen tssen de muvo slim en deze, maar de bluetoothfunctie en het uitbereidbaar geheugen gaven de doorslag :)
en achteraf vind ik dit uiterlijk en degelijkheid ook beter, voor 149 bij Mycom :)
Met hoeveel geheugen?

offtopic:
ik weet dat hij standaard 256 heeft maar dat hoeft die versie niet te zijn he

[ Voor 10% gewijzigd door janklp op 07-11-2004 10:16 ]

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
Als je even op de mycom site kijkt zie je dus dat ie 256 MB standaard heeft:"

http://silverapp1.mycom.n...uctID=75301&productType=1

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:49