Torrent Azureus verbinding slipt dicht

Pagina: 1
Acties:

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
Heb een beetje een super gaaar probleem met azureus.... Meestal heb ik dit programma aan staan in de nacht.... Maar de volgende ochtend heb ik totaal geeeen verbinding meer.... Laat ik het anders zeggen... Me download speed is nog gewoon 300 (chello classic) maar me connecties zijn echt a-relax geworden... Normaal zit ik rond de 1000-1500 Conn/min.... maar als ik dus een nachtje het programma gedraait heb is echt alles dichtgeslipt... meestal rond de 20 a 30 /min :/ ik moet me router uit en aanzetten om hem weer opteschonen...

Iemand een idee waar het aanligt ??

Heb de upload op 5kb/s gezet en connecties op 110 beide

@23:48 nu dus
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1632.0 Conn/min

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:42
Ligt aan de client, azureus is een java client en neemt op een geven moment heel veel system resources in. Ben sinds een maand overgestapt naar bitcomet en dit gaat als een speer en nergens meer last van.

Bitcomet is een aanrader

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 11:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Ik had hetzelfde probleem met Azureus, BitComet werkte bij mij wel goed (ook was de snelheid 3 a 4 keer zo hoog). Voor andere mensen is het weer andersom :) Met BitComet kan ik weer niet seeden wat Azureus en ABC wel goed deden. Ik zou als ik jou was gewoon wat verschillende clients uitproberen en kijken welke het beste werkt voor jou.

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
ff die proberen dan maar :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Het lijkt me dat je modem/router het aantal verbindingen niet aankan. Limiteer deze eens op 200 ofzo. Firmware upgrades willen ook nog weleens helpen. Wat voor hardware heb je uberhaupt??