Toon posts:

Printable DVD+R voor Epson R300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Epson R300 aan te gaan schaffen, en ik wil natuurlijk ook op dvd's gaan printen.

Welk merk DVD's zijn het beste in combinatie met de R300??

Ik had de volgende merken in gedachte: Platinum, Verbatim of Maxell. Zijn deze een beetje goed?

Ik heb al wat gezocht, maar kan niet echt een goed antwoord vinden op mijn vraag.

Wie kan me helpen...

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik vond deze conclusie in een review van de Epson R300
I tried some "generic" inkjet printable CD-R media with a silver surface and the colors were very dull and muddy looking. It's best to find the printable media that has a white surface on it, these produce the most vibrant colors. My suggestion is to buy a small number of discs when first trying a new brand until you're sure that they will work out OK.

Verwijderd

Topicstarter
Die review heb ik ook al gelezen, maar ik zou graag al op voorhand willen weten welke schijfjes goed zijn, zonder dat ik allerlij merken moet gaan proberen.

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik heb zeer goede ervaringen met Verbatim en Maxell (overigens op een Canon i865). De Platinums hebben geen witte laag, en zijn duidelijk een heel stuk minder in kwaliteit. Overigens 'houdt' de inkt ook daar wel goed op, dwz hij geeft niet af.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand ervaringen met Maxell Printables???