Toon posts:

[XP] IE favorieten blijven niet bewaard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:

Telksens wanneer ik een pagina opsla onder de favorieten en ik sluit de explorer af verdwijnen ze weer.

Ik kan de instelling niet vinden waar ik dit moet veranderen.

Iemand enige suggesties?

Verwijderd

Is er misschien iets aan voorafgegaan wat niet helemaal volgens de wet van microsoft is?(veel errors in IE enz.) ik ga er vanuit dat je IE hebt Heb je al andere browsers geprobeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 22:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik gebruik internet explorer, Het is op mijn 2e pc die ik niet zo heel vaak gebruik.
Het is mijn backup pc.
Ik kan natuurlijk een re instal doen maar daar wacht ik het liefst zo lang mogelijk mee.

Geen extreme errors gehad
Verder geen dingen gedaan die niet van microsoft mogen.
Ik heb geen andere browsers geprobeerd. Ik neem aan dat dit probleem wel te verhelpen valt. Normaal nooit problemen met i.e

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 22:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 22:24:
ja ik gebruik internet explorer, Het is op mijn 2e pc die ik niet zo heel vaak gebruik.
Het is mijn backup pc.
Ik kan natuurlijk een re instal doen maar daar wacht ik het liefst zo lang mogelijk mee.

Geen extreme errors gehad
Verder geen dingen gedaan die niet van microsoft mogen.
Errors mogen nooit van Microsoft ;)

Re-install lijkt me lichtelijk overdreven. Probeer eens een andere browser?

Verwijderd

Topicstarter
Firebird doet het prima dus ligt het echt aan i.e!

Ik vind i.e de makkelijkste browser. Ik kan het probleem wel omzeilen maar dit moet toch op te lossen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig idee? :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is het echt als je Internet Explorer afsluit dat je favorieten weer verdwijnen of is het pas na het afloggen? :)

Werk je nog met speciale zaken (roaming profiles, domains, policies) op je PC toevallig? :)

Als je naar %Userprofile%\Favorites gaat (Start -> Run -> %Userprofile%\Favorites) - krijg je dan wel favorieten te zien? :)

Verwijderd

Topicstarter
topic mag gesloten worden.

Inmiddels een kale setup uitgevoerd en alles doet het weer

iedereen bedankt voor het meedenken

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sluiten van opgeloste topics doen we niet. Dan kan een ander deze eventueel later nog eens naar boven halen met identieke problemen :P Bedankt dat je de uitkomst nog even hebt gepost :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1