cusl2 of cusl2-c

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
er staat al een topic met dezelfde titel in de search maar daar waren de antworden een eetje wazig over

kan iemand mij het verschil uitleggen zelfs als ik op de site van asus kijk kom ik er niet uit.
ik heb iets gehoord van
verschil in agp? ene pro andere 4x
verschil in pci sloten? ene 4 andere 6
verschil in chipset? ene 815E andere 815EP
en wat is het verschil tussen deze alleen aar dat EP 1GB RAM aankan of komt er meer bij kijken?
maar wat hoort bij welke?

en wat zit nou bij welke onboard.

als iemand de moeite wil nemen om ze een voor een uit te leggen zou ik dat zeer op prijs stellen.

ga er morgen eentje kopen!
Thanks

Verwijderd

De CUS2L-C (die ik ook heb) heeft geen onboard audio, de CUS2L heeft dat wel. Verder is inderdaad de chipset aanduiding anders. Volgens mij zijn het verder vrijwel identieke bordjes..

Verwijderd

CUSL2-c heeft geen onboard video
de 512 Mb ram limiet blijft

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 23:28
Op de CUSL2 zit de Intel 815E chipset, op de CUSL2-C de 815EP. CUSL2 heeft onboard video, geen audio. CUSL2-C heeft 1xCNR i.p.v. 2 op CUSL2. Verder zijn ze vrijwel gelijk. Heb je dus een goede AGP kaart en gebruik je toch geen onboard video, dan is CUSL2-C aantrekkelijker, want die is goedkoper.
Het schijnt dat ASUS de eerste batch van de CUSL2-C niet met de 815EP maar met de 815E heeft geproduceerd en daarvan de onboard video uitgeschakeld. Als het goed is krijg ik mijn CUSL2-C vanmiddag, dus ik ben benieuwd :)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Nou, denk niet dat deze thread minder vaag wordt ;)