Toon posts:

maxtor diamond 9 sata disk word niet meer herkend na mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs alles uit mijn pc gehaald om m'n case te modden. Nu alles terug samenzit werkt alles, behalve 1 ding: mijn maxtor diamond 9 sata disk. Voor de mod werkte ze en nu niet meer. ik heb al vanalles geprobeerd, in bios gereset naar defaults, andere sata poort, andere kabel(power en sata), connectoren geswitched, niets helpt. ik heb ook al enkele uren rondgevraagd en gekeken op het net maar daar ben ik ook niets wijzer van geworden. heeft iemand raad voor mijn probleem?

ik gebruik winXP pro met een AUS P4P800 SE en een maxtor diamond 9 sata disk (120gig)

greets

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03 20:48

Khaine

Python liefhebber

Wat bedoel je met "werkt niet" ?

Geen informatie in de bios ? Draait de harde schijf (hoor je um toeren maken enzo) niet ?
En wat heb je zoal gemod eraan ? Iets met het moederbord ?

Het zou namelijk wel eens kunnen dat jouw mods teveel stroom vragen en nu je harde schijf (gedeeltelijk ) zonder zit.

Geen eens wat meer info plz

[ Voor 48% gewijzigd door Khaine op 06-11-2004 22:25 ]

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Zitten alle pinnetjes nog op hun plaats?
Wel stroom op de schijf?
Kabels misschien verkeerd om?
Al in een andere computer geprobeerd?
Al een andere harde schijf in jouw computer geprobeerd?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog geen bios info gehad, de mods vragen niet meer power van mijn voeding, nog niet geporbeerd in een andere pc en ook nog niet gemod aan die hd.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Heb je al de chipset en sata drivers geinstalled?

Verwijderd

Ga met bovenstaande tips en uit de OM FAQ eerst eens aan de slag. Vermeld vooral ook wat je allemaal al hebt uitgesloten en wat er nog wel functioneerd (spint de drive etc?).

move OH > OM

Verwijderd

Topicstarter
alle chipset en sata drivers zijn geïnstalleerd, de drive spint zelfs niet meer ook.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03 20:48

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:23:
alle chipset en sata drivers zijn geïnstalleerd, de drive spint zelfs niet meer ook.
Als je schijf niet meer spint en je hebt wel stroom ... dan gok ik erop dat je schijf overleden is.
Probeer um eens in een andere Pc , en een andere SATA schijf in deze PC. Werkt de andere schijf wel in je PC , en je schijf niet in een andere PC ... dan is de kans erg groot datie dood is.

RMA-en dus :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Pagina: 1