Mxstream en een netwerk

Pagina: 1
Acties:

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
1. Kan die ADSL lijn in een 100 Mbit netwerkkaartje of moet ik zo'n ADSL-modem bij KPN kopen?
2. Kan ik die ADSL-lijn in een HUB prikken en met meerdere computer internetten zonder dat de andere PC aan hoeft te staan of anders om?
3. Kan ik voor een netwerk het goedkope tarief nemen of moet ik de durdere en snellere met 4 IP-adressen nemen?

Flickr

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
1. Kan die ADSL lijn in een 100 Mbit netwerkkaartje of moet ik zo'n ADSL-modem bij KPN kopen?
Nee, je zal een adsl modem moeten kopen. Vanuit daar gaat je netwerk kabel naar je/een pc/server.
2. Kan ik die ADSL-lijn in een HUB prikken en met meerdere computer internetten zonder dat de andere PC aan hoeft te staan of anders om?
Ik geloof het niet. Ik denk dat je dan een pc tot server moet bombarderen. Die van jezelf bijvoorbeeld. Deze gaat dan alle paketten uitdelen.
3. Kan ik voor een netwerk het goedkope tarief nemen of moet ik de durdere en snellere met 4 IP-adressen nemen?
Dat ligt aan de snelheid die je wilt. Basic: tussen 50-60 kbps downen. Fast: 2x zo snel.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op maandag 01 januari 2001 22:29 schreef ruubruub het volgende:
1. Je moet zo'n ADSL-modem kopen en die moet je in je hub stoppen.

2. Volgens www.mxstream.nl wel, maar niet met Windows Millennium.

3. Je kan het goedkopere tarief nemen, maar dan moet je in een pc twee netwerk kaarten stoppen om dat adsl te 'sharen'