Om te oefenen, ik ben volledig overclock noob dus: Ik wil deze tot 300mhz overclocken, kan dat? Wat voor koeling heb ik dan nodig? Hoe doe ik het?
Misschien is het handig om eerst dit eens door te lezen: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 21:09:
Om te oefenen, ik ben volledig overclock noob dus: Ik wil deze tot 300mhz overclocken, kan dat? Wat voor koeling heb ik dan nodig? Hoe doe ik het?
Gewoon proberen? Maar dan niet van 233 naar 300 in één keer he 
(idd lees dus even de FAQ, zoals Devilion al zei).
(idd lees dus even de FAQ, zoals Devilion al zei).
Ik heb mijn P2 233 mhz opgeklokt gekregen tot 300 mhz, gewoon proberen en uitvogelen, er staat nauwelijks iets op t spel
suc6!
suc6!
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Ik heb nog nooit een Celeron 233 gezien. Weet je zeker dat je een 233 proc hebt of is het een hogere processor? Cellie begint namelijk officieel met 266. Dan heb je de 266 en 300 en dan de 300A en dat is te zien met een cache toevoeging van de L2. Je hebt officieel de nu dan de cellie 320 dat is dus de 2.4 ghz terwijl ik hier de cellie 315 verkoop met 2.26 ghz dus dat wil niet echt zeggen.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
233, 266... Weet ik niet. Ik zal nog es kijkeitsalex schreef op 06 november 2004 @ 21:19:
Ik heb nog nooit een Celeron 233 gezien. Weet je zeker dat je een 233 proc hebt of is het een hogere processor? Cellie begint namelijk officieel met 266. Dan heb je de 266 en 300 en dan de 300A en dat is te zien met een cache toevoeging van de L2. Je hebt officieel de nu dan de cellie 320 dat is dus de 2.4 ghz terwijl ik hier de cellie 315 verkoop met 2.26 ghz dus dat wil niet echt zeggen.
Bovenstaande antwoorden lijken me al vrij duidelijk. Gewoon even de faq doornemen, en daarna blijft het nog een kwestie van proberen.
En verder is het voor overclocken altijd aan te raden om een zo goed mogelijke koeling te hebben. Hoe kouder, hoe beter
En verder is het voor overclocken altijd aan te raden om een zo goed mogelijke koeling te hebben. Hoe kouder, hoe beter
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()