Hallo,
Ik zoek binnen een hele korte periode een goede laptop die binnen een €1000 budget valt. Het eerste waar mijn ogen op vallen zijn natuurlijk de Acer laptopjes. Nu hebben we op het werk een Acer Travelmate 2301LC staan, maar die is behoorlijk duur in vergelijkng met de T.net pricewatch.
Nu is mijn vraag: Is Acer een beetje goed? Ik ga namelijk emigreren naar de V.S. en kan mijn PC niet meenemen
Wat ik er op ga doen is werken met Word 2003 en Adobe Acrobat Pro. Films bekijken, internetten, website developen (PHP). En misschien ooit nogeens the Sims 2. Het is eigenlijk een soort van Desktop vervanging. Maar ik heb ook nog een vlucht van 10 uur, en ik moet een Laptop waar de Accu niet zo snel leegraakt. Dus waarchijnlijk een Celeron M, of een Sempron 
Ik heb helaas geen tijd om naar de HCC-dagen te gaan, dus dat is op het moment geen optie.
Enig hulp zal heel erg gewaardeerd worden
/Eddy
Ik zoek binnen een hele korte periode een goede laptop die binnen een €1000 budget valt. Het eerste waar mijn ogen op vallen zijn natuurlijk de Acer laptopjes. Nu hebben we op het werk een Acer Travelmate 2301LC staan, maar die is behoorlijk duur in vergelijkng met de T.net pricewatch.
Nu is mijn vraag: Is Acer een beetje goed? Ik ga namelijk emigreren naar de V.S. en kan mijn PC niet meenemen
Ik heb helaas geen tijd om naar de HCC-dagen te gaan, dus dat is op het moment geen optie.
Enig hulp zal heel erg gewaardeerd worden
/Eddy
Nederlander in het enge Florida