Acer laptops, low budget?

Pagina: 1
Acties:

• Paradoxia
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Hallo,

Ik zoek binnen een hele korte periode een goede laptop die binnen een €1000 budget valt. Het eerste waar mijn ogen op vallen zijn natuurlijk de Acer laptopjes. Nu hebben we op het werk een Acer Travelmate 2301LC staan, maar die is behoorlijk duur in vergelijkng met de T.net pricewatch.
Nu is mijn vraag: Is Acer een beetje goed? Ik ga namelijk emigreren naar de V.S. en kan mijn PC niet meenemen :| Wat ik er op ga doen is werken met Word 2003 en Adobe Acrobat Pro. Films bekijken, internetten, website developen (PHP). En misschien ooit nogeens the Sims 2. Het is eigenlijk een soort van Desktop vervanging. Maar ik heb ook nog een vlucht van 10 uur, en ik moet een Laptop waar de Accu niet zo snel leegraakt. Dus waarchijnlijk een Celeron M, of een Sempron :?
Ik heb helaas geen tijd om naar de HCC-dagen te gaan, dus dat is op het moment geen optie.
Enig hulp zal heel erg gewaardeerd worden :)

/Eddy

Nederlander in het enge Florida

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Dan ben je beter af met een goedkope IBM.
(ja ze zijn er :P)

Met ibm heb je geloof in iets van 126 landen garantie en mocht hij stuq gaan in de us kan hij gewoon naar een US service depot.

Ik heb helaas (veel) slechte ervaringen met Acer en hun service

Asus is ook nog een merk waar je naar kunt kijken :)
Of je koopt een Dell in de US :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Roberto op 06-11-2004 21:11 ]

• Paradoxia
RS_003 schreef op 06 november 2004 @ 21:10:
Dan ben je beter af met een goedkope IBM.
(ja ze zijn er :P)

Met ibm heb je geloof in iets van 126 landen garantie en mocht hij stuq gaan in de us kan hij gewoon naar een US service depot.

Ik heb helaas (veel) slechte ervaringen met Acer en hun service

Asus is ook nog een merk waar je naar kunt kijken :)
Of je koopt een Dell in de US :Y)
Moet eigenlijk mijn bestaande gegevens die op me PC staan op die Laptop gooien, dus ik moet het zooi hier aanschaffen. Thx voor de tip :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Paradoxia schreef op 06 november 2004 @ 21:21:
[...]

Moet eigenlijk mijn bestaande gegevens die op me PC staan op die Laptop gooien, dus ik moet het zooi hier aanschaffen. Thx voor de tip :)
cd-rw / mobile hdd ? :)

• Paradoxia
RS_003 schreef op 06 november 2004 @ 22:26:
[...]

cd-rw / mobile hdd ? :)
**is al druk backups aan het maken**
Heb ongeveer 200gb al op DVD staan, moet nog 30gig kwijt :p

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:27
als je 10 uur achterelkaar wilt gaan laptoppen in het vliegtuig zul je voor ELKE laptop toch wel een extra accu moeten aanschaffen denk ik.... dus ik weet niet of dat wel een goed uitgangspunt is ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Paradoxia schreef op 06 november 2004 @ 22:28:
[...]

**is al druk backups aan het maken**
Heb ongeveer 200gb al op DVD staan, moet nog 30gig kwijt :p
Kon je dan niet beter een externe HD kopen want dan zit je straks weer te kl#te met al die dvd's. Want een laptop met 230GB heb ik nog niet gezien :+. Als je laptop koopt zou ik ook effe checke of hij een dvd lezer heeft :P alle moderne laptops hebben dat wel.
Pagina: 1