Toon posts:

Alternate Magic Media MCE

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met de Magic Media MCE PC van Alternate? Ik kan er erg weinig informatie over vinden, maar afgaande op de info van hun site, lijkt het een hele fijne PC : NVIDIA nForce3-250Gb, Athlon 64 3200+, 1 GB DDR-SDRAM, Radeon 9600XT, 160 GB Harddisk, 2x Hauppauge MediaCenter TV, etc.

Heeft iemand ervaring met deze PC en of deze ook geschikt om (recente) games te spelen?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Voor al deze artikelen zijn losse reviews te vinden. Als je deze gewoont leest kom je er wel uit.

Dus even zoeken ;)
Het is geen a-merk dus maar gewoon een hand gebouwde pc.

[ Voor 20% gewijzigd door Roberto op 06-11-2004 21:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik begrijp ook dat ik van de losse onderdelen recensies kan lezen. Het is alleen niet zo duidelijk wat er precies in zit (moederbord/chipset/ram op videokaart etc), dus vandaar mijn vraag of iemand deze PC heeft en zijn/haar ervaringen wil delen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ervaringen met een PC zijn eigenlijk wat breed. Een systeem bestaat natuurlijk uit losse onderdelen, zoals je ook al begreep. Je geeft zelf bijvoorbeeld aan dat er een Radeon 9600XT in zit, hiervan zijn wel een aantal reviews te vinden. Kaarten met dezelfde grafische chip (in dit geval dus de Radeon 9600XT) presteren onderling niet zo verschillend; zo kan je dus gemakkelijk opzoeken wat ongeveer de prestaties zullen zijn van dit systeem.

Verder is de kans niet erg groot dat hier veel mensen rondlopen met precies dit Alternate systeem. Het is handiger om dan gewoon contact met Alternate op te nemen om te vragen welke componenten er precies in zitten; zo kan je er achter komen wat voor een merk moederbord en/of videokaart er in zit, en hiervan specifieke reviews zoeken.

Om je alvast een eindje opweg te helpen; Hier is erg veel informatie te vinden over de 250GB chipset. :)

Dit topic is gesloten.