Eerst TeleZ en nou dit weer!! (E-tech Dolphin PCTA128 PCI)

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
Nou jah, over teles hoef ik niks te zeggen.

Ik heb duz een nieuwe ISDN kaartjeh gehaald Maar hij wil maar niet werken! Installeren gaat perfect, detecteren enzow, maar als ik wil connecten kan ik maar geen verbinding krijgen. als ik een loopback-test wil draaien (kanaal-A naar kanaal-B) zegt hij "Could not establish LAPD connection" ofzo.

Nee het ligt niet aan de ISDN kabel, weet iemand waar het wel aan ligt? Of moet ik het maar terugbrengen?

Verwijderd

je moet wat met wat drivers van lapwing gaan kloten, had eerst ook problemen, nu werkt ie goed (had drivers met uitgebreider pakket er op gezet en daarna de goeie er overheen)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 13:38
Waar haal ik die?
HELP MIJ!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
De oplossing die ik je nu geef werkte bij mij, maar je moet wel windows opnieuw installeren.
Je moet de driver downloaden op http://www.billion.com.tw/new/download/ISDN/D-ISDN.html

Daar MOET je kiezen voor de BIPAC-PCI/SE/Pro ISDN Passive Card. De software die je download is meteen de goede driver voor je E-tech ISDN. Ik raad je aan om niet zo eigenwijs te zijn als dat ik toen was, want hij gaat echt niet werken als je de originele E-tech drivers hebt geinstalleerd.
Je moet echt windows opnieuw erop zetten en dan de BIPAC drivers erop zetten. ( deze info heb ik toen in de winkel gehoord bij de TD dus ik lul niet zomaar) Want als je eigenwijs bent en toch de driver gebruikt als je hem hebt dan gaat de installatie procedure zo.....hij vraagt je of hij de oude drivers moet verwijderen, zeg je natuurlijk ja, en dan gooit ie zijn drivers erop, start je opnieuw, verwijst hem nog eens naar de goede BIPAC driver en je bent klaar ( denk je) dan ga je een nieuwe inbelverbinding maken en dan krijg je te zien dat je ISDN lijnen er niet zijn, en die krijg je dus ook NIET aan de gang. Bij een nieuwe install doet ie het meteen!!
Een heel verhaal, maar het gaat lukken,...suc-6

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 05 juli 2001 11:02 schreef Wimsol het volgende:
( deze info heb ik toen in de winkel gehoord bij de TD dus ik lul niet zomaar)
Uhm, ik weet niet hoor, maar dat vind ik nou net geen reden om je te geloven :o

Verwijderd

Ok, klinkt goed... :D

Nee, maar dat klote kaartje heeft heel wat levensjaren en grijshaar gekost. Ik had hem nog net niet buiten geflikkerd van frustratie. Totdat ik toch mar besloot om te bellen, en daar hoorde dat het een "bekend" probleem was.. :'(
Tja,........

• Hennie-M
nou dadelijk dan maar eens doen dan(kost we weeeeeeeeer uren win2k install tijd :( )

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 11:02 schreef Wimsol het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
De oplossing die ik je nu geef werkte bij mij, maar je moet wel windows opnieuw installeren.
Je moet de driver downloaden op http://www.billion.com.tw/new/download/ISDN/D-ISDN.html

Daar MOET je kiezen voor de BIPAC-PCI/SE/Pro ISDN Passive Card. De software die je download is meteen de goede driver voor je E-tech ISDN. Ik raad je aan om niet zo eigenwijs te zijn als dat ik toen was, want hij gaat echt niet werken als je de originele E-tech drivers hebt geinstalleerd.
Je moet echt windows opnieuw erop zetten en dan de BIPAC drivers erop zetten. ( deze info heb ik toen in de winkel gehoord bij de TD dus ik lul niet zomaar) Want als je eigenwijs bent en toch de driver gebruikt als je hem hebt dan gaat de installatie procedure zo.....hij vraagt je of hij de oude drivers moet verwijderen, zeg je natuurlijk ja, en dan gooit ie zijn drivers erop, start je opnieuw, verwijst hem nog eens naar de goede BIPAC driver en je bent klaar ( denk je) dan ga je een nieuwe inbelverbinding maken en dan krijg je te zien dat je ISDN lijnen er niet zijn, en die krijg je dus ook NIET aan de gang. Bij een nieuwe install doet ie het meteen!!
Een heel verhaal, maar het gaat lukken,...suc-6
Ik heb van de week ook UREN zitten klooien om mijn e-tech isdn adapter na een schone install van W2k weer aan de praat te krijgen. Wat ik ook probeerde met de originele e-tech drivers, het lukte mij niet. Totdat ik idd de billion drivers probeerde, geen zuchtje pijn meer :)

Mijn enige probleem is alleen nog dat mijn Demon internet verbinding er binnen 5 minuten uitgegooid wordt. En de verbindingssnelheid bij alle 3 mijn providers is 128.0 kps bij een ENKELE lijnverbinding :( En nee, ik heb mijn Demon inbelverbinding niet gecofigureerd dat ie na zoveel "idle" tijd de verbinding moet verbreken. Maar als jullie nog suggesties hebben, GRAAG.

Greetz,

• Hennie-M
dus deze methode werkt echt?
(nog geen tijd gehad om het te proberen, toen ik vanmiddag om half 5 even op bed ging liggen werd ik 1uur en 20 minuten geleden wakker :D

• Hennie-M
deze )(*&%^%@#^^%@#!%! rommel werkt ook voor geen meter...

kutkaart
ik ben er gisteren nog even snel mee naar de winkel gegaan voor me geld terug..
heb ik hem 4 maanden en krijg ik dus niets terug

wat een miskoop
teles + e-tech = KUT

oja ik heb geen geld voor een andere adapter en adsl of kabel koop ik niet voor maar 3 maanden.(want dan ga ik verhuizen)
Pagina: 1