Toon posts:

problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
problemen:

-allereerst is mijn internet erg langzaam. geen id waarom.
wanneer ik met spybot controlleer en verwijder, staat precies 'tzelfde bestand (wanneer ik weer controlleer) er gewoon weer.. het is niet weg te krijgen.

-khad internet security en antivirus (norton) geinstalleerd, en er deels afgegooid, maar de rest is er absoluut niet af te krijgen word elke dag weer geconfronteerdmet foutmeldingen.. de mappen zijn weg maar in add/remove hardware staan ze nog..

iemand een oplossing voor deze ergernissen?

zoja, dan ben je een held.

Verwijderd

Deze topictitel is niet goed denk ik.
Modbreak:deze reply is anders ook om te huilen :/

[ Voor 43% gewijzigd door G33rt op 06-11-2004 18:52 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke bestand is niet weg te krijgen?
Welke exacte foutmelding geeft dit?
Welk besturingssysteem gebruik je?
Ben je in het geval van een NT4+ OS Administrator?
Heb je de Symantec producten verwijderd conform de juiste procedure, of enkel de bestanden opgeruimd?
Welke foutmeldingen geeft dit?

Hetgeen je hebt gepost is wat beperkt. Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-10) hierover even goed door :)

Is je internet traag op alle sites en alle applicaties of is het probleem af te zonderen tot een enkel geval?

[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 06-11-2004 18:49 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 18:45:
problemen:

-allereerst is mijn internet erg langzaam. geen id waarom.
wanneer ik met spybot controlleer en verwijder, staat precies 'tzelfde bestand (wanneer ik weer controlleer) er gewoon weer.. het is niet weg te krijgen.

-khad internet security en antivirus (norton) geinstalleerd, en er deels afgegooid, maar de rest is er absoluut niet af te krijgen word elke dag weer geconfronteerdmet foutmeldingen.. de mappen zijn weg maar in add/remove hardware staan ze nog..

iemand een oplossing voor deze ergernissen?

zoja, dan ben je een held.
Wat je met spybot vindt, is dat dso exploit toevallig? Dat heeft iedereen, in de betaversie van spybot is dat alweer gefixt en kun je het gewoon weghalen.

En wat norton betreft, kun je niet in veilige modus die mappen eraf gooien?

Verwijderd

Topicstarter
welk bestand niet weg te krijgen van die scanners?
-die bestanden verwerkt in add/remove software/hardware..
ook krijg ik elke keer nog een venster van 't programma dat ie dll. bestanden niet kan vinden. (de foutmeldingen)

hoe verwijderd?
-antivirus o peen normale manier. internet security weliswaar foutief, gewoon gedelete, erg laks en dom van mezelf kom ik nu achter..

-besturingssysteem:
windows

-Ben je in het geval van een NT4+ OS Administrator?
dit begrijp ik niet.. kben wel de administrator op deze pc..

ik zal ff de opmerkingen van spybot weergeven die die telkens vind en verwijderd maar toch weer opkomen zetten.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Doe eerst eens wat Korakal in "Internet probleem" zegt: even de huisregels lezen. Dit is namelijk geen manier om een topic te starten, we zijn geen helpdesk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.