Toon posts:

Winrar paswoord recovery tool

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemadn een winrar paswoord recovery tool. Ik heb er drie geprobeerdt allemaal met een trial versie waarmee je een paswoord van 3 characters kunt checken (hooguit 3).
Ik weet niet hoeveel letters het paswoord heeft maar iig meer dan drie.

Kan iemadn me een programma geven, url whatever (freeware) waarmee je dit dus kunt doen.

Alvast bedankt.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

die dingen werken allemaal op basis van brute force of gokjes met een "woordenboek" (oftewel het kan jaren duren als er een goed pw gekozen is).
vraag aan de eigenaar het juiste wachtwoord van je rar (i love winrar met encryptie)

[ Voor 18% gewijzigd door PipoDeClown op 06-11-2004 18:11 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
ik houd dus niet van de encryptie, maar ik heb de tijd en ik ken de maker van dat bestand niet dus ik kan ht niet vragen. Weet je misschine toch zo'n progje en waar ik het kan vinden?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het werkelijk terughalen van passwoorden is iets wat niet toegestaan is op GoT omdat het jou toegang geeft tot informatie zonder dat iemand anders daar misschien weet van heeft :)

Dit topic g ik dan ook sluiten :)

Dit topic is gesloten.