Toon posts:

MSI KT4 Ultra past net op Antec P160

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via googlesearches, de FAQs en andere topics kon ik geen antwoord op mijn vraag vinden, vandaar dat ik dit enigzins vreemde topic open.

Vandaag mijn Antec P160 ontvangen en gelijk aan de slag gegaan om alle hardware over te zetten. Voor het moederbord stop ik het bracket (dat ding waar alle uitgangen zitten, sorry voor de bewoording) in de moederbord tray. Ik wil mijn moederbord ook op de tray zetten en ik kom erachter dat de ingangen op de bracket te hoog zitten vor mijn moederbord. Er is dus ruimte tussen mijn moederbord en de tray.
Mijn moederbord zit nu scheef op de tray en de videokaart zit scheef in het slot, zodat ik dit op het forum kan posten.
Ik neem aan dat ik gewoon iets heel erg verkeerd heb gedaan, omdat ik nog nooit van dit probleem gehoord heeft.
Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen?

Verwijderd

Heb je wel spacers gebruikt tussen het moederbord en de case??? Anders heb je kortsluiting, moederbord mag de case niet raken aan de onderkant.

En heb je wel de bracket gebruikt van het moederbord en niet dat standaard ding van de case?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie!

- Heb je wel spacers gebruikt tussen het moederbord en de case??? Anders heb je kortsluiting, moederbord mag de case niet raken aan de onderkant.

Ik heb geen flauw idee wat spacers zijn (dit is de eerste keer dat ik een moederbord in een PC zet). Maar ik heb geen kortsluiting aangeziende pc nu al een uur draait. Het moederbord zit ook niet direct aan de kast, maar aan de tray.

- En heb je wel de bracket gebruikt van het moederbord en niet dat standaard ding van de case?

Ik heb het bracket gebruikt dat ook in mn oude kast zat (toen zat het moederbord goed)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

spacers zijn afstandsbusjes die tussen je mobo en backplate moeten. Die moet je er sowieso inzetten voor het verkeerd gaat.

Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:NvuUx48MFc0J:xnet.rrc.mb.ca/brianb/images/Brass%2520MB%2520spacer.jpg
deze dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke bedankt. M'n mobo zit nu recht. Ik ga me nu ergens in een hoekje heel dom zitten voelen. 8)7

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik denk dat je in een hoekje heel erg gelukkig mag zijn, 9 van de 10x betekent dit kortsluiting en dan is het :w naar de meeste onderdelen in je kast...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1