Kaspersky 5.0.156 Personal Updates

Pagina: 1
Acties:

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08 19:15
Hallo mensen,

Ik heb vandaag mijn virus-updates voor de verandering eens handmatig gewdownload...

Je kunt dit bij configure updater instellen, door een local folder te selecteren waar je de updates dus in moet uitpakken, nadat je ze van de Kaspersky site hebt gedownload...

Als ik echter wil updaten geeft hij een error, en dus heb ik tot mn grote ergernis alle updates maar gelijk in mijn Kasperky program files map gelazerd, aangezien ik geen update map kan vinden moet dit volgens mij goed zijn...

Als ik vanuit het programma zelf wil updaten geeft hij ook alleen maar errors nadat hij met de Kaspersky server probeert te connecten...

Iemand enig idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke foutmeldingen krijg je zoal bij het updaten, zowel handmatig als automatisch? zonder foutmeldingen beginnen we niks ....

Voorts, wat heb je zelf al geprobeerd, wat waren daarbij de knelpunten, en wat is wel naar je tevredenheid opgelost? Wat heb je kunnen vinden op de website van Kaspersky, en bijvoorbeeld [google="%FoutMelding%"]?

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook even door, men heeft op GoT namelijk een aantal voorwaarden gesteld aan posts. Hierover kan je in dit document alles terugvinden

Welk besturingssysteem gebruik je?
Ben je Administrator?
Welke foutmeldingen?
Wat heb je gevonden, en hielp er niet?
Is op het moment dat de foutmelding verschijnt een gewone http of ftp-verbinding wel mogelijk?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet niet waar je die losse updates het gegooid, maar volgens mij kan dat niet zo maar.
Ze staan in ieder geval in "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Anti-Virus Personal\5.0\Bases\"

En waarom handmatig? Werkte online niet?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zou je voortaal zoals sanfranjake al terecht aangeeft voortaan iets meer informatie willen geven? Dit is namelijk vrij karig, zoals uit sanfrankjakes post ongetwijfeld al blijkt :)

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08 19:15
Probleem is opgelost. Ik had kav service uit staan, aangezien ik XP getweaked heb(Ik heb hem altijd uit staan want hij vreet veel, ik scan eens in de week en dan zet ik hem aan).
Nu kan ik hem gewoon weer vanuit het programma zelf updaten.

En idd Bram die map stond bij documents and settings all users gedeelde documenten. Het grappige was alleen dat die map na het updaten nog leeg was.

Maargoed update geslaagd, Kaspersky zegt dat het allemaal binnen is. Die map zal er wel zijn om je handmatige updates in te gooien, zodat Kaspersky ze kan locaten als je via locale update... Ik ben toch wel benieuwd waar hij de updates nou inzet als je klaar bent met updaten, in elk geval niet in die all users map...

Dank allemaal.