Na het ombouwen van de pc - waarbij ik mezelf heb ontladen voordat ik met de pc aan de gang ging - krijg ik geen beeld meer op de Asrock K7VM2. Ik gebruik een radeon 9600 als beeldkaart, deze werkte voor de ombouw prima. Als ik de computer aanzet gaat het fannetje wel draaien, dus er wordt stroom via het VGA kanaal geleverd. Alleen het beeld, daat schort het aan.
Ik heb geprobeerd om een andere (geforce 2) kaart erin te zetten, van deze kaart weet ik zeker dat hij werkt, maar hier kreeg ik ook geen beeld op.
Ik heb geprobeerd de bios te clearen, maar dit gaf geen resultaat - na de cmos clear zou de onboard VGA controller eigenlijk het beeld moeten verzorgen, maar dat is ook niet het geval.
Wat kan ik nog proberen, of is het een hopeloze zaak?
Ik heb geprobeerd om een andere (geforce 2) kaart erin te zetten, van deze kaart weet ik zeker dat hij werkt, maar hier kreeg ik ook geen beeld op.
Ik heb geprobeerd de bios te clearen, maar dit gaf geen resultaat - na de cmos clear zou de onboard VGA controller eigenlijk het beeld moeten verzorgen, maar dat is ook niet het geval.
Wat kan ik nog proberen, of is het een hopeloze zaak?
Hier kon uw advertentie staan