Toon posts:

Koelpasta en thermo pad smelten?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg morgen mijn nieuwe pc, maar nu zit ik met het volgende probleem. Nl dat er zo'n koel padje op mijn coolermaster zit (tijdelijke koeler) en ik weet niet of die gaat smelten ofzo, want ik heb nog geen artic silver en heb ook geen zin om mijn cpu schoon te noeten maken. Kortom smelten die dingen of is de cpu nog helemaal schoon als je de koeler eraf haalt?

Heeft iemand misschien een beetje koelpasta over in de buurt van tiel? Zo ja please mail me dan naar existence@icestorm.net.

Verwijderd

uhmm das allumminimum hoor dus dat zal neit snel smelten

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet de heatsink maar die koeltroep die er standaard op zit.

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
dat spul smelt niet. dat kan ik weten omdat ik een keer een coolermaster cooler eraf had gehaald.

Verwijderd

Nee smelt niet maar als ie warm genoeg wordt plakt ie dus wel aan de core.En nee is er niet zo makkelijk af te halen:(

Verwijderd

Nee je blijft altijd met een beetje roze "kauwgum"prut rond je core zitten
ik haal die bende er altijd meteen af en smeer artic silver erop.

Je kan t in principe met een dun scalpeltje eraf schrapen maar dan moet je geen parkinson hebben. :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Gewoon eraf halen en er tijdelijk gewon eprt tussen kwakken, of helemaal niets. Hou dan gewoon rekening met een temp verhoging, dus minder overclocken. Zolang het tijdelijk is.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dus maar gewoon dat koeldingetje eraf halen en wachet tot dat ik artic silver heb of is het niet goed als die harde heatsink tegen aanzit ivm wrijving?

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
je kunt die bende er makkelijk afkrijgen met
nagellakremover ofzo.....
het blijft in ieder geval wel op de core zitten en plakt behoorlijk ;)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zooi eraf en koeler erop. Hele volksstammen gebruiken helemaal geen pasta oid.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:00
Persoonlijk vind ik ether het pretigste werken om een cpu/koeler te ontdoen van koelpasta/tampe blablabla

maar zonder ook maar iets dat lijkt op pasta of thermal tape zou ik toch niet werken hoor.
Pagina: 1