Toon posts:

Laptop zonder accu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ooit heb ik eens een folder van een bedrijf ontvangen waarin stond, dat ca. 90% van laptop/notebook gebruikers meestal gebruikmaken van 'normaal' stroom. Dus ze werken (op hun laptop) in principe (vaak) zonder accu.

Accu's maken een laptop duur en wat ik nog kan herinneren (van die folder) was dat deze laptop gewoon goedkoper was, omdat men ze zonder accu verkoopt en uiteraard fabriceerd.
De folder heeft mijn vrouw ooit weggegooid 8)7

Weet iemand toevallig een fabrikant die laptop's maakt zonder accu?

Verwijderd

www.google.nl/search?q=desknote

edit: naja, de meeste desknotes hebben wel zo'n pakje chemicalien dat voor accu door moet gaan, maar echt zonder accu zijn ze heel zeldzaam

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 17:04 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:31
Die dingen vallen in dezelfde category als barebones, we hebben ze een tijdje in de winkel gehad, en je kon er dan zelf een cpu/mem/hdd inrammen :). Nonmobile dingen dus.

Verwijderd

Topicstarter
thx ;) , maar desknote was het dus niet. Ik heb overigens al bij diverse topics gekeken, kon echter niets vinden.
Er moet een bedrijf bestaan die laptop's maakt zonder accu... maar waar? :?

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 06 november 2004 @ 17:09:
Die dingen vallen in dezelfde category als barebones, we hebben ze een tijdje in de winkel gehad, en je kon er dan zelf een cpu/mem/hdd inrammen :). Nonmobile dingen dus.
Kan, (heb zelf een shuttle) maar deze folder waar ik het over heb was echt geheel compleet afgeleverd... niks zelf inrammen :) stekker erin en klaar! 8) ... vrouwen gooien ook alles weg... het moet netjes zijn in huis.. gelukkig ben ik nog niet weggegooid O-) LOL