Toon posts:

CD-R branden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb mijn systeem geformatteerd en opnieuw voorzien van WIN XP-Home. Vervolgens Nero 5 en In-CD geinstalleerd. De CD-RW's worden nu herkend en daar kan ik ook bewerkingen mee uitvoeren. Als ik een CD-R plaats echter krijg ik de melding dat de CD niet leeg is of dat deze niet kan worden gevonden.
Wie heeft een oplossing?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat gebruik je nu? Nero of In-CD?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Voor het branden wil ik nero-5 gebruiken.
IN cd is toch alleen maar om van een CD-rw een "grote diskette"te maken?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-03 13:18
Lukt een normale CD lezen wel? Heb je geprobeerd de firmware te upgraden van je brander?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nu weet ik nog steeds niet waarmee je die error krijgt. Met Nero en een normale CD of met In-CD en een normale CD :?

Want als je In-CD gebruikt met een normale CD dan moet je hem toch als het ware eerst "formateren"via In-CD. En dan kan je iets erop branden alsof het een diskette is.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als volgt:
Een CD-RW branden en/of afspelen in de brander is geen probleem.Ok een reeds eerder opgenomen CD-R afspelen is geen probleem
Een CD-R branden in de brander is wel een probleem. Zowel met Nero als met bijvoorbeeld Media player. Als ik een splinternieuwe lege CD-R in de brander stop,geeft de verkenner aan : CD-Rom, beschikbaar 0 bytes, totale grootte 0bytes.Bij de eigenschappen van de Cd (eigenschappen,tabblad algemeen) zie ik de taartgrafiek die geheel blauw, oftewel geheel vol is. Bij het starten van Nero(Audio CD branden) krijg ik de melding "dit medium is niet leeg, voor een nieuw medium in" Medium vereist CD R/RW. 8)7

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Probeer de CD -r dan is even vol te branden met windows zelf.
Als dat lukt, dan weet je immers waar de fouten zitten!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Kijk eens even in apparaatbeheer of je brander wel goed herkend word.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Pagina: 1