[Outlook 2003] Kan plots niet meer verzenden en ontvangen

Pagina: 1
Acties:

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Een erg vreemd probleem: ik heb vandaag nog verschillende mails verzonden en ontvangen, maar ik merkte daarnet dat ik een mail die ik dacht verzonden te hebben, nog steeds in de outbox had. Wanneer ik hem opnieuw open en op verzenden druk gebeurt er niets. Hem verplaatsen naar de drafts en dan terug van daar verzenden helpt ook niet. Daar bovenop kan ik ook plots geen mail meer ontvangen met mijn pop3 account. Ik ben nochtans 100% zeker dat er 2 mails staan te wachten, want met mijn webmail heb ik ze al bekeken, en Mailwasher heeft ze wel kunnen ophalen.

Alle settings (smtp, pop3,...) zijn al weken niet gewijzigd en kloppen zeker. Het is ook niet de smtp server van de provider die plat ligt, want op hun status pagina staat dat hij werkt. (En dat verklaart ook niet het probleem van de pop3 die niet opgehaald wordt, maar nochtans zeker werkt gezien Mailwasher het wel kan).

Als ik op verzenden ontvangen druk in outlook gebeurt er dus niets: de uitgaande mail wordt niet verzonden, en die 2 mails die zouden moeten binnenkomen worden niet opgehaald!! Ik heb mijn personal folders daarnet nog eens gearchiveerd omdat ze mss te groot waren geworden, maar het heeft niets uitgehaald...

Search en microsoft KB leverden niets op :( Iemand dit dit probleem (her)kent?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Okay, ik heb het kunnen oplossen door de outlook installatie te herstenne via add/remove programs. Dus iedereen die dit probleem in de toekomt heeft: probeer dat eens!