Ik ben bezig met mijn HTPC (Meedio) aan het opleuken en had in gedachten om om ook een keuze menu te maken waarin de gebruiker (via TV) muziek video clips kan bekijken. Hiervoor wil ik de streams gaan gebruiken zoals deze beschikbaar zijn via WinAMP media library onder "Streaming Media - WinAMP.COM Videos". Hiertoe moet ik binnen Meedio de lijst met video-streams importeren in de database.
De vraag nu is:
Weet iemand hoe ik deze lijst kan exporteren naar een file (in bruikbare formaat)?
Wat ik al geprobeerd heb is om de gehele lijst te enqueuen naar een playlist en deze te exporteren (m3u of PLS). Hier heb ik eigenlijk weinig tot niets aan, omdat ik dan alleen een streaming link heb, terwijl ik alle info wil hebben (Artist, song title, genre etc)
De vraag nu is:
Weet iemand hoe ik deze lijst kan exporteren naar een file (in bruikbare formaat)?
Wat ik al geprobeerd heb is om de gehele lijst te enqueuen naar een playlist en deze te exporteren (m3u of PLS). Hier heb ik eigenlijk weinig tot niets aan, omdat ik dan alleen een streaming link heb, terwijl ik alle info wil hebben (Artist, song title, genre etc)