Toon posts:

Problemen Bios MSI K8N Neo2 Platinim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

zelf gebruik ik bios 1.3 (officieele) maar die loopt toch wel heeel veel vast ...
(ook wanneer ik de +/- toetsen gebruik ipv de ENTER)

welke bios is de stabielste voor het ogenblik ?

ik heb gezien dat ze al tot 1.37 gaan (betaversie) , maar heeft iemand die al geprobeerd ?

Joneszy
;)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zou zeggen, just try it, you might be lucky ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
tja, ik zal het wel eens proberen, maar ik zou toch eerst eens willen zien, wat de tweakers al gebruikt hebben enzo ...

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:40
Ik weet niet of het aan die 1.3 versie ligt maar mijn fan/volt/temp reads kloppen voor geen meter. Maakt niet uit welk programma ik gebruik het is 1 groot zooitje. Totaal verkeerde waardes en alles door elkaar.

Verwijderd

Ik gebruik de standaardversie, welke dat is weet ik niet, maar hij werkt wel, en 100% stabiel.

Als het op firmware upgrades aankomt: NOOIT doen, tenzij je een probleem hebt, of het een groot ding voor je oplost. Ik kan tot de 350MHz HT-Link, waar ik tóch nooit aan toe kom, heb dus niet behoefte aan een BIOS die tot 450MHz aanbied. Ik heb een 3500+, en die hou ik ook nog wel even, wat heb ik aan Sempron support?

En nog een ding: na een flash ==> BIOS resetten DMV jumper, anders loop je risico op fouten.

• Nilco
Cabal, jij hebt dus bios versie 1.2 als ik het goed begrijp.

Verwijderd

Net gechecked, en naar 2500MHz gezet: ja.

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb net bios 1.36 beta eropgezet

al mijn problemen waren onmiddellijk van de baan
bios loopt niet meer vast !

nu draai ik heel makkelijk op 250fsb / 10x (2500Mhz) temp 40°/50° (processor) met gewone zalman koeler

mijn geheugen staat voorlopig in bios op 166mhz , en komt dan op 208Mhz (250fsb)

dus voor de mensen die problemen hebben, is dit toch een goeie bios !

• Nilco
Op welke waarden heb jij dan je voltages gezet?

Verwijderd

Topicstarter
hey,

mijn voltages zijn : 1.5Volt + 3.3%

Verwijderd

Topicstarter
voorlopig heb ik hem ff terug op 240*10 2400Mhz gezet ...

dacht dat de pc te warm werd, na uren games ...

maar het bleek mijn grafische kaart te zijn ...

(ASUS V9999GT/TD 128MB) , daar zit de software smartdoctor bij ... en als die NIET op AUTO FAN CONTROL staat , dan vlieg ik na een tijd uit de games ...

dus zal ik binnenkort weer hoger proberen ... vooral mijn geheugen zou ik hoger willen geraken //
Pagina: 1