Ok, ik heb dus een groot probleem en ik weet niet waar het aan ligt.
Ik heb gisteren een nieuwe videokaart gehaald, een Nvidia 6800LE,
alles leuk en aardig, kaart werkt goed,
maar, zodra ik de drivers voor deze videokaart installeer doet mijn wireless netwerk verbinding met mijn accesspoint het niet meer.
Zodra ik de drivers weer uninstall doet mijn netwerk verbinding het gewoon weer, en kan ik weer het internet op.
Ik heb al verschillende drivers van Nvidia geprobeerd, maar ze geven allemaal hetzelfde probleem. En het vreemde is, voor deze videokaart had ik er een Nvidia TNT2 64 kaart inzitten, waarbij ik dezelfde drivers van Nvidia gebruikte, maar toen deed mijn netwerk het gewoon wel goed.
Als de drivers voor mijn 6800 LE geinstalleerd zijn werkt de videokaart gewoon wel naar behoren. (ik heb ook al verschillende drivers gebruikt voor mijn netwerkkaart).
Ik heb ook al geprobeerd windows opnieuw te installeren, helpt allemaal niets.
Iemand misschien een oplossing?
Specs:
Asus K8V SE Deluxe (Bios 1004)
AMD 64 3000+
XFX Nvidia 6800 LE
US Robotics 5416 Wireless netwerk kaart (100 mbps (en 54 mbps))
US Robotics 8054 Wireless accesspoint en router
Windows XP Pro (sp1 + sp2)
Ik heb gisteren een nieuwe videokaart gehaald, een Nvidia 6800LE,
alles leuk en aardig, kaart werkt goed,
maar, zodra ik de drivers voor deze videokaart installeer doet mijn wireless netwerk verbinding met mijn accesspoint het niet meer.
Zodra ik de drivers weer uninstall doet mijn netwerk verbinding het gewoon weer, en kan ik weer het internet op.
Ik heb al verschillende drivers van Nvidia geprobeerd, maar ze geven allemaal hetzelfde probleem. En het vreemde is, voor deze videokaart had ik er een Nvidia TNT2 64 kaart inzitten, waarbij ik dezelfde drivers van Nvidia gebruikte, maar toen deed mijn netwerk het gewoon wel goed.
Als de drivers voor mijn 6800 LE geinstalleerd zijn werkt de videokaart gewoon wel naar behoren. (ik heb ook al verschillende drivers gebruikt voor mijn netwerkkaart).
Ik heb ook al geprobeerd windows opnieuw te installeren, helpt allemaal niets.
Iemand misschien een oplossing?
Specs:
Asus K8V SE Deluxe (Bios 1004)
AMD 64 3000+
XFX Nvidia 6800 LE
US Robotics 5416 Wireless netwerk kaart (100 mbps (en 54 mbps))
US Robotics 8054 Wireless accesspoint en router
Windows XP Pro (sp1 + sp2)