Toon posts:

vraagje over online spelen quake 3 arena ???

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag allemaal..

Ik heb gisteren met een maatje van me quake 3 arena gespeeld bij mij thuis .. we zaten allebei op internet .. Hij deed create game en als ik bij multiplayer keek in de lisjt stond ie erbij .. en kon ik tegen hem spelen.. Nu zit hij thuis en ik thuis .. en nu als hij create game doet zie ik hem niet in de lijst.. ?? wie weet hoe ik toch tegen hem kan spelen samen in een game ??

Alvast bedankt .. greetzz WalkeR19 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet aangeven in q3 dat ie niet op Lan moet zoeken naar games maar op Internet.. enig nadeel, er zijn een hele hoop q3 servers dus word je lijst flink lang. Je kan beter vragen wat je vriend voor IP nummer heeft, dan kan je in de console (~) intiepen /connect "ipnummer"

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja.. dan zegt ie steeds van , miss typed cd key heb er al 30 geprobeerd en hij blijft het zeggen ! heb jij misschien de goede voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:15

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 15:15:
Ja.. dan zegt ie steeds van , miss typed cd key heb er al 30 geprobeerd en hij blijft het zeggen ! heb jij misschien de goede voor me
Dan moet je het spel kopen ;)

Zonder legale key kan je niet online spelen en we gaan je ook niet helpen aan een key waarmee dat wel gaat lukken...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.