Vorige week tijdens een spelletje warcraft 3 begaf mijn computer het opeens -> zwart scherm.
Sindsdien beginnen alleen de fans (cpu fan en voeding fan) te draaien als ik mijn computer aan zet. Verder geen piepjes of signaal naar beeldscherm. CD-rom en harddisk beginnen ook niet te draaien.
Andere processor al geprobeerd maar zelfde resultaat. Computer helemaal uit elkaar gehad en schoongemaakt en weer in elkaar maar ook geen resultaat.
Is nu mijn moederbord kapot of kan het ook nog aan iets anders liggen ?
Hoe kom ik erachter of het zeker mijn moederbord is wat kapot is aangezien ik dan alleen een nieuw moederbord moet kopen.
Specs:
Moederbord: MSI K7T Pro
CPu: athlon 800 (duron 1300 zat erin toen hij kapot ging)
2 x 128 MB geheugen
2 harddisks
Sindsdien beginnen alleen de fans (cpu fan en voeding fan) te draaien als ik mijn computer aan zet. Verder geen piepjes of signaal naar beeldscherm. CD-rom en harddisk beginnen ook niet te draaien.
Andere processor al geprobeerd maar zelfde resultaat. Computer helemaal uit elkaar gehad en schoongemaakt en weer in elkaar maar ook geen resultaat.
Is nu mijn moederbord kapot of kan het ook nog aan iets anders liggen ?
Hoe kom ik erachter of het zeker mijn moederbord is wat kapot is aangezien ik dan alleen een nieuw moederbord moet kopen.
Specs:
Moederbord: MSI K7T Pro
CPu: athlon 800 (duron 1300 zat erin toen hij kapot ging)
2 x 128 MB geheugen
2 harddisks