Samsung S23 Ultra
In je router staat waarschijnlijk de inloggegevens van de hcc nog, ff veranderen en klaar denk ik. Bij direct adsl kan je ook via de wizard op de cd die je erbijkreeg evt invullen hoe en wat.
succes
succes
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
instellingen ADSL-Direct staan - kan ik mij vaagjes herrineren - heeeel verstopt op de kpn site. Ergens onder 'help' en dan 'meest gesteld vragen', Zoek ze.
Heb je nogsteeds dezelfde modem ervoor hangen?
Surf naar 10.10.0.1, login en pas je inloggevens aldaar aan. Het netwerk is verder hetzelfde dus het zou zo moeten werken.
Surf naar 10.10.0.1, login en pas je inloggevens aldaar aan. Het netwerk is verder hetzelfde dus het zou zo moeten werken.
nee helaas, userid en password heb ik aangepast.
met een rechtstreekse koppeling van mijn pc naar de modem kom ik er wel in.
Dus het zit hem toch ergens in de router setup
met een rechtstreekse koppeling van mijn pc naar de modem kom ik er wel in.
Dus het zit hem toch ergens in de router setup
Cybersijp schreef op 06 november 2004 @ 14:33:
In je router staat waarschijnlijk de inloggegevens van de hcc nog, ff veranderen en klaar denk ik. Bij direct adsl kan je ook via de wizard op de cd die je erbijkreeg evt invullen hoe en wat.
succes
Samsung S23 Ultra
Uhm,
Dat linksys apparaat... Is dat wel een modem? Of welk modem heb je er aan hangen?
Kop je op die config pagina? Heb je dat kunnen instellen?
Lees net je post hierboven:
Als het goed is heb je op je linksys een connections pagina.... Kijk eens even welk ip je modem heeft, en herconfigureer die met het linksys apparaat er tussen...
Dat linksys apparaat... Is dat wel een modem? Of welk modem heb je er aan hangen?
Als het goed is heb je op je linksys een connections pagina.... Kijk eens even welk ip je modem heeft, en herconfigureer die met het linksys apparaat er tussen...
[ Voor 41% gewijzigd door samo op 06-11-2004 14:47 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
het is een Wireless router met 4 vaste poorten
uiteraard zit die weer gekoppeld met een speedtouch home modem
uiteraard zit die weer gekoppeld met een speedtouch home modem
samo-arne schreef op 06 november 2004 @ 14:46:
Uhm,
Samsung S23 Ultra
Gokje ts,
Maar je modem is een speedtoch 510i ? das hoewel hij een port heeft dsu wel degelijk een router. Je zal dus in je linksys bijv. in moeten stellen dat de dhcp uit gaat.
Maar je modem is een speedtoch 510i ? das hoewel hij een port heeft dsu wel degelijk een router. Je zal dus in je linksys bijv. in moeten stellen dat de dhcp uit gaat.
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Sorry, maar je loopt hier lang genoeg rond om te weten dat dit niet de manier is waarop je topics op dit forum start.
Neem de volgende keer Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Policy - Network Troubleshooting eens mee.
Neem de volgende keer Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Policy - Network Troubleshooting eens mee.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()