Toon posts:

2 routers..

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eej allemaal...
Ik heb een probleem..
Wij hebben beneden een router staan(router 1). Daar komt het internet binnen en die verdeeld het naar de computers in ons huis..(intotaal 4 pc)
Nu heb ik ook een router(router 2) op men kamer staan voor als er iemand met zijn comp naar mij komt zodat we kunnen lannen...
als ik nu router 2 er tussen zet op men kamer heb ik maar heel even internet verbinding...Als ik online game ga doen valt hij meteen weg..Maar als ik kijk bij router 1 hebben we wel internet...
Nu is mijn vraag hoe kan ik het nouw voor elkaar krijgen...Om toch router 2 ertussen te zetten op een normalen manier..

Geprobeert: Ik heb de software van router 2 geinstaleerd en werkt nog niet..
Wizardmode gevolgt en werkt nog niet..?

ik hoop dat iemand weer hoe ik dit kan oplossen..

alvast bedankt...

Verwijderd

Dan vraag ik me af waarom je niet gewoon een switch gebruikt samen met 1 router.
Beetje dubbelop om achter een router binnen een thuisnetwerk nog een router te plaatsen.

Edit: Je moet je 2e router gewoon als client instellen met alle gegevens die andere pc's die direct zijn aangesloten op die router ook hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 12:53 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 06:22

tozzke

aka tozzert

gebruik de router als switch en je zou geen problemen meer moeten ondervinden
dus het kabeltje dat van de router beneden afkomt in een lan poort van de 2e router prikken en de overige PC's dus ook in de lan poorten

[ Voor 12% gewijzigd door tozzke op 06-11-2004 12:54 ]

Verwijderd

Tozzman schreef op 06 november 2004 @ 12:53:
gebruik de router als switch en je zou geen problemen meer moeten ondervinden
dus het kabeltje dat van de router beneden afkomt in een lan poort van de 2e router prikken en de overige PC's dus ook in de lan poorten
Inderdaad. Dat kan ook.
Stelt wel de router compleet in het nutteloze. Maar dat was ie eigenlijk al.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 15:02
En dan bij de tweede router ook de dhcp server uitschakelen.
En die WAN poort dus niet gebruiken.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

[search=router achter router]

Gewoon van de LAN-poorten gebruik maken en DHCP uitzetten. Was ook best te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.