[iPod]vastgelopen wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120698

Topicstarter
ik heb net mijn iPod 15gb 3rd gen. aan mijn pc aangesloten en toen kwam er koppel niet los zoals normaal maar het knipperde niet en het icoontje waar staat hoe de batterij wordt opgeladen staat ook vast.

toen heb ik(waarschijnlijk niet slim) de kabel eruit gehaalt toen deet die niks en toen heb ik hem weer aangesloten en nu doet hij 15 minuten later nog steeds niks wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

iPod resseten? Houdt menu+middelste knop in. Dan herstart iPod vanzelf.
Heel veel van zulke kleine problemen staan op de support pagina van Apple zelf. Dus voortaan daar maar eerst kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat werkt niet en ik heb ook al play/pauze knop 10 seconde ingedrukt enzo ik heb ook op de apple site gekeke maar niks werkt dus ik laat mijn ipod nu maar gewoon aanstaan tot de battery op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 10:14
Anoniem: 120698 schreef op 06 november 2004 @ 12:37:
dat werkt niet en ik heb ook al play/pauze knop 10 seconde ingedrukt enzo ik heb ook op de apple site gekeke maar niks werkt dus ik laat mijn ipod nu maar gewoon aanstaan tot de battery op is.
Niet echt handig ik kreeg hem toen heel vervelend weer opgeladen

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aphelion schreef op 06 november 2004 @ 12:43:
[...]

ja ik weet ook niks beters reset enzo werkt niet ik heb ook al geprobeerd de software erin te loaden maar dat werkte ook nie dus dit is de enige optie of iemand moet iets beters weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-04 17:35

Suaver

jokecoat

wat gebeurd er als je hem weer koppelt aan je pc ?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Suaver schreef op 06 november 2004 @ 13:38:
wat gebeurd er als je hem weer koppelt aan je pc ?
dan gebeurt er niks maar ik heb hem gewoon laten liggen en nu is de batterij op en ik ben hem aant opladen en hij doet het gewoon hij ging ook gewoon opladen net als altijd en alle muziek staat er gewoon op dus het is weer opgelost.

bedankt voor de hulp allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:10
Aphelion schreef op 06 november 2004 @ 12:43:
[...]

Als je iPod helemaal leeg is, dan kan je 'em alleen maar opladen met de adapter en niet meer via de USB-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:34

Nietzman

Woei!

delict schreef op 06 november 2004 @ 18:04:
Als je iPod helemaal leeg is, dan kan je 'em alleen maar opladen met de adapter en niet meer via de USB-aansluiting.
3rd gen iPods zijn sowieso niet op te laden via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Ik maak ff schaamteloos gebruik van dit topic voor mijn probleem die ik dezelfde titel zou geven ;) (of moet ik nieuwe openen?)
Uhm, mijn iPod heeft sinds een paar weken het probleempje dat als ik hem een dag of 2 niet gebruik en ik hem vervolgens van de lock mode af haal(waarbij hij normaal aan hoort te gaan) blijft hij uit, en als ik vervolgens op een knop klik zie ik het apple logo, en 10 seconden later gaat mijn iPod aan, met batterij zo goed als leeggedraint. Dit wordt ik een beetje zat, is niet goed voor de batterij lijkt me. Ik heb alles al geprobeerd wat ik maar kon vinden, reset, hard reset, geformatteerd met software, alles opnieuw erop gezet. niks helpt...is dit een zaakje voor garantie?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 13:08

chem

Reist de wereld rond

Rebooten van je iPod is menu+action+play/pauze knop.

Na een dag of 2 is mijn iPod ook wel leeg, en dan start je hem dus opnieuw op als je hem aanzet.

Maar goed, mijn iPod is nu een 3 jaar oud, en de batterij doet het nog zonder problemen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Dat gebeurt er inderdaad bij mijn iPod, na 2 dagen niet gebruikt te hebben, gaat hij uit zich zelf rebooten, met als resultaat dat de batterij halfleeg is.
maar van een 4 maanden oude iPod kan de batterij toch niet na 2 dagen al op zijn :| Dat lijkt me wel erg sterk, ik gebruik mijn iPod nou eenmaal niet elke dag, en in het begin deed hij dit niet naar mijn weten. Is er misschien iemand die kan bevestigen wat chem zegt (bij een 3 jaar oude iPod geloof ik het wel, maar de mijne is zo goed als nieuw!). Dus na 2-3 dagen (weekendje dus) niet gebruiken van je volgeladen iPod is de batterij op maandag (half)leeg!? Waarna hij eerst volledig moet booten voordat je hem weer halfleeg kan gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 07-11-2004 18:34 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-04 17:35

Suaver

jokecoat

@ Shailesh

Nou dat heeft mijn iPod mini ook, als je goed luisterd hoor je hem ook zoemen, zoiets dat de hd begint te draaien, hij is dus gewoon aan het opstarten. Die batterij is logisch dat ie leegloopt aangezien hij de tijd etc bij moet houden, staat ook op apple.com. Maar dat hij in 2dagen je halve batty leegzuipt, dat is bij mij niet het geval. Alhoewel als ik hem dan 'opstart' je eerst die batterij ziet als bijna leeg en naar 2 min staat hij weer vol, die meter klopt de ballen niet van.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Suaver schreef op 07 november 2004 @ 18:40:
@ Shailesh

Nou dat heeft mijn iPod mini ook, als je goed luisterd hoor je hem ook zoemen, zoiets dat de hd begint te draaien, hij is dus gewoon aan het opstarten. Die batterij is logisch dat ie leegloopt aangezien hij de tijd etc bij moet houden, staat ook op apple.com. Maar dat hij in 2dagen je halve batty leegzuipt, dat is bij mij niet het geval. Alhoewel als ik hem dan 'opstart' je eerst die batterij ziet als bijna leeg en naar 2 min staat hij weer vol, die meter klopt de ballen niet van.
Ja, dat zoemen is er inderdaad altijd als je hem normaliter aan doet. Maar de reboot met het apple logo zie je normaal alleen bij een reset/reboot. Maar ik kijk het ff aan, en dan bel ik misschien van de week ff naar Apple, dat zij me dan wat duidelijkheid kunnen verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112412

Kijk, dit heb ik ook...

Als ik mn ippod twee dagen niet gebruik, dan gaat hij niet meer aan.
Op een gegeven moment gaat hij plots wel aan, maar dan verschijnt het apple logo en zijn mn instellingen teruggezet. mn batterij is dan ook half leeg terwijl ik hem twee dagen geleden had opgeladen.

Ik heb een 4e generatie van 3 maanden oud...

edit: Ik heb net mn ipod geupdate naar versie 3.02, die is op 15 november released, misschien dat het helpt...?

http://www.apple.com/ipod/download/

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 112412 op 19-11-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:47
Ik kan me indenken dat je iPod, na twee dagen niet te worden gebruikt, juist in deep sleep gaat (of zelfs helemaal uit). Vandaar dattie na twee dagen echt moet booten, in plaats van dat ie meteen aanschiet.

Tevens had die ander ook gelijk: als je je iPod na een tijdje aanzet kan de batterij meter een verkeerde waarde weergeven. Na een tijdje zul je zien dat de waarde echter oploopt tot de werkelijke waarde.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Lekker nuttige deepsleep dan, blijf dan aan zou ik zeggen. Wat ik nu doe is mn iPod elke dag minimaal 1 keer aanraken om hem ff wakker te houden. Op deze manier gaat die batterij 2 weken mij. Als ik dit niet zou doen zou hij na 3 dagen al op zijn.

Pagina: 1