Ik heb een Ati Radeon 9800 XT voor de Power Mac G5. Deze heeft een AGP Pro slot. Past de kaart dan ook in een normale pc met een AGP Pro slot
En anders, test het gewoon even voor ons
Ik heb het dus getest op een A7n8x deluxe moederbord. Dat is een moederbord voor socket A. Maar ik krijg dus geen beeld. Ik heb alleen een dvi adaptergebruikt van een ander merk. Zou dat het anders kunnen zijn?
BIOS van de kaart is waarschijnlijk afgestemd op de Mac. Dan zou je er een pc Ati BIOS in moeten flashen. Ati maakt onderscheid tussen pc kaarten en Mac Edition kaarten.
Je kan proberen via een extra pci videokaartje toch beeld te krijgen en anders een bootdisk maken die vanaf de commandline automatisch je bios flasht. Wel eerst je huidige bios backuppen. Misschien heb je hier wat aan: http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1633&page=2
Dan moet je een PCI kaart gebruiken om beeld op je scherm te toveren...
En als je die niet hebt, kan je ook proberen de stappen die je moet nemen te onthouden, zodat je precies weet waar je op moet drukken enzo (hopen dat je flash goed gaat trouwens)
En als je die niet hebt, kan je ook proberen de stappen die je moet nemen te onthouden, zodat je precies weet waar je op moet drukken enzo (hopen dat je flash goed gaat trouwens)
Pagina: 1