Sinds een weekje ben ik de trotse bezitter van een XFX 6600GT (dual dvi).
De prestaties zijn goed. Doom III draait werkelijk schitterend.
Alleen wat maakt hij een tering herrie. Nu had ik gehoopt dat er een Arctic Silencer geschikt zou zijn voor de 6600GT. Echter als ik kijk bij www.ikbenstil.nl of www.freezinghardware.nl dan staat de 6600GT er niet tussen. Heb ook de onderkant van de coolers vergeleken met de lay-out van de 6600GT, maar ik denk niet dat een van de arctic silencers op een 6600GT past.
Heb ik me vergist en past er wel een arctic silencer op de 6600GT?
Zo niet, weet iemand dan of er een geschikte arctic silencer komt?
En als ook die vraag ontkennend beantwoord wordt, weet er dan iemand een andere geschikte cooler, die minder herrie maakt, maar wel goed koelt?
De prestaties zijn goed. Doom III draait werkelijk schitterend.
Alleen wat maakt hij een tering herrie. Nu had ik gehoopt dat er een Arctic Silencer geschikt zou zijn voor de 6600GT. Echter als ik kijk bij www.ikbenstil.nl of www.freezinghardware.nl dan staat de 6600GT er niet tussen. Heb ook de onderkant van de coolers vergeleken met de lay-out van de 6600GT, maar ik denk niet dat een van de arctic silencers op een 6600GT past.
Heb ik me vergist en past er wel een arctic silencer op de 6600GT?
Zo niet, weet iemand dan of er een geschikte arctic silencer komt?
En als ook die vraag ontkennend beantwoord wordt, weet er dan iemand een andere geschikte cooler, die minder herrie maakt, maar wel goed koelt?