Toon posts:

Media player geeft Reached the end of the file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een audio streaming als unicast draaien.

Nu wil het geval dat ik deze wel lokaal kan benaderen, maar niet als ik connect op mijn internet adres.

Ik heb de poort 1755 op tcp en udp geforward naar de media server, maar zonder resultaat.

Het vreemde is dat sommige mensen wel kunnen verbinden en anderen (waaronder ik) krijgen de foutmelding: Reached the end of the file.

Volgens een post die ik op google heb gevonden betekent dit dat de file corrupt is, maar dan zou het mijns inziens ook niet lokaal moeten werken en ook niet voor bepaalde mensen waarbij het wel via inet werkt.

Heeft iemand enig idee? test: mms://83.162.0.2/larbor

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• stretch
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 12:32
Ik begrijp dat je achter een router zit...
Ook ik had een connectie prob..werd opgelost door het IP adres (lokale)van de Media Server in DMZ te zetten op de router.

Wat dat "Reached end of File" betreft...heb je "loop directory "aanstaan op je "Publishing Point"?

[ Voor 25% gewijzigd door stretch op 07-11-2004 11:59 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

elevator laat slechts even horen dat jij je topic in het verkeerde subforum hebt geplaatst. Het zou niet handig zijn om dit zonder mededeling te doen aangezien je dan de veronderstelling zou kunnen krijgen dat je niet meer na hoeft te denken over de plaatsing van je topic.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
stretch schreef op 07 november 2004 @ 11:39:
Ik begrijp dat je achter een router zit...
Ook ik had een connectie prob..werd opgelost door het IP adres (lokale)van de Media Server in DMZ te zetten op de router.

Wat dat "Reached end of File" betreft...heb je "loop directory "aanstaan op je "Publishing Point"?
Ik heb idd loop directory aanstaan.
Ik zal eens kijken met DMZ als ik vanavond thuis ben.

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 07 november 2004 @ 11:52:
[...]

elevator laat slechts even horen dat jij je topic in het verkeerde subforum hebt geplaatst. Het zou niet handig zijn om dit zonder mededeling te doen aangezien je dan de veronderstelling zou kunnen krijgen dat je niet meer na hoeft te denken over de plaatsing van je topic.
Ik was in een verveelde bui. Niet alles serieus nemen :D Af en toe ben ik te cynisch om op deze planeet rond te mogen lopen.
Pagina: 1