Wanneer ik een bericht wil openen vanuit Outlook Express, Postvak in dan komt dat tevoorschijn in een nieuw klein venster. Vervolgens klik ik op venstervergroten om het groter te maken. Hoe stel ik Outlook Express in om te zorgen dat ik meteen een groter venster krijg? De versie is 6.00.2800.1123
Gewoon het scherm de grote geven die je wilt (niet fullscreen) en dan zou die de volgende keer die grote aan moeten nemen. Hier wel in ieder geval.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Graag gedaan, en voortaan wel in het goed forum zetten he
Het staat nu in [WOS] maar moet eigenlijk in [SA] Software Algemeen.
Oh ja,
Welkom hier.
Oh ja,
Welkom hier.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Haaikneuter,
Welkom op GoT
Vragen over Internet Explorer en Outlook Express en dergelijke horen inderdaad niet in Windows Operating Systems thuis maar in Software Algemeen - ik ga jouw topic dan ook even verplaatsen
Verder wil ik je vragen jezelf nog wat meer bekend te maken met de Registratievoorwaarden en faq en dan met name het gedeelte waarin we aangeven wat je zelf eerst moet doen alvorens je een topic start. Het komt er nameijk op neer dat we graag in jouw topic terug zien wat je zelf al geprobeerd hebt (Gegoogled, de FAQ's gelezen) en wat daar precise uit kwam
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Welkom op GoT
Vragen over Internet Explorer en Outlook Express en dergelijke horen inderdaad niet in Windows Operating Systems thuis maar in Software Algemeen - ik ga jouw topic dan ook even verplaatsen
Verder wil ik je vragen jezelf nog wat meer bekend te maken met de Registratievoorwaarden en faq en dan met name het gedeelte waarin we aangeven wat je zelf eerst moet doen alvorens je een topic start. Het komt er nameijk op neer dat we graag in jouw topic terug zien wat je zelf al geprobeerd hebt (Gegoogled, de FAQ's gelezen) en wat daar precise uit kwam
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Bedankt voor het wegwijs maken. Ben blijkbaar nog zeer onervaren, neem jullie aanwijzingen zeer ter harte.
Pagina: 1