Ik wist niet zeker of dit topic in dit forum past, maargoed. Ik ben op zoek naar een zo'n POST diagnose kaartje (De goedkopere versie van ergens rond de 50 euro, niet die van 1200 euro). Iemand die er eentje heeft en/of weet waar ik er een zou kunnen krijgen? Heb zelf al wat gegoogled en in de pricewatch enzo gekeken, en natuurlijk gezocht op de Gathering, maar niets kunnen vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Die dingen gaan ook onder de noemer "Epox p80p" 
Tijdje geleden waren ze bij informatique en alternate, maar die hebben ze helaas niet meer.
Ebay ed kun je ervoor afzoeken
Tijdje geleden waren ze bij informatique en alternate, maar die hebben ze helaas niet meer.
Ebay ed kun je ervoor afzoeken
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Check je mail 
Ik heb die dingen ooit uit Hong Kong laten komen voor een inkoopactie, kan misschien wat voor je regelen.
Ik heb die dingen ooit uit Hong Kong laten komen voor een inkoopactie, kan misschien wat voor je regelen.
[ Voor 154% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 12:06 ]
Heb mijn adres al gewijzigd, was nog oud. Mailen kan op nik_bloemers@hotmail.com
GoT Huisregels
Het is hier geen V&A
- eBay zie je ze vaak zat, iirc EUR 10 voor een ISA/PCI combo POST kaart, ex verzendkosten (vanuit DE moet je zo'n EUR 10 erbij rekenen)
Het is hier geen V&A
- eBay zie je ze vaak zat, iirc EUR 10 voor een ISA/PCI combo POST kaart, ex verzendkosten (vanuit DE moet je zo'n EUR 10 erbij rekenen)
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()