Toon posts:

Mini iPod op Mac & PC tegelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is het mogelijk om de mini iPod op Mac & PC tegelijk te gebruiken. Of gaat het dan mis met synchroniseren of updaten enzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:31
als je synchroniseren in itunes etc uitzet moet het imho gewoon werken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Volgens mij kan dat niet, omdat je iPod maar aan één iTunes gelinkt mag zijn, om het zo maar te zeggen. Je kunt wel de hele tijd een van de twee computers desynchronizen, maar volgens mij lukt het up-to-date houden van je iPod met beide computers (dat is toch wat je wilt? :?) dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het is niet mogelijk, de ipod stelt zich namelijk in op een bepaalde structuur (windows of mac). En daarnaast kun je je ipod ook maar met 1 iTunes (dus 1 computer) tegelijk gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-10 23:21
Niet helemaal, een iPod die Windows-geformatteerd
is kan ik prima op mijn Mac gebruiken.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
En kan ik dat bevestigen. :)

Gewoon zorgen dat hij FAT32 geformatteerd is en je Mac merkt geen enkel verschil. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gluten Parody schreef op 06 november 2004 @ 18:33:
Niet helemaal, een iPod die Windows-geformatteerd
is kan ik prima op mijn Mac gebruiken.
als je je afspeellijsten handmatig bijhoudt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee, bedankt voor de infomatie. De iPod is voor het eerst gebruikt op een PC dus de Mac zal er geen problemen mee krijgen. Andersom was dus problematischer geweest. Ik ga het eens proberen. Automatisch syncroniseren is niet echt zo belangrijk hoor. Als ik maar gewoon vanaf de Mac en de PC muziek er in kan slepen is voldoende.
Pagina: 1