Expres nogal leeg zodat er iets van mijn desktop te zien is

.
- KDE 3.4 CVS HEAD
- icoontjes linksonderin: alleen 'show desktop' en startmenu, lekker leeg
- icoontjes rechtsonderin: Klipper, KWallet, Gaim, KTeatime, Amarok, Kontact/KMail
- Konqueror. Duidelijk te zien: het kruisje om een scherm te sluiten zit linksboven. Nooit begrepen waarom dat na KDE 1.1.2 gewijzigd is...het is zoveel logischer dan zo'n 'gevaarlijke' knop naast knoppen voor het maximaliseren/minimaliseren van een window te zetten...
- Konqueror is gestript van de meeste icons, behalve de voor mij noodzakelijke: back, forward, reload, stop en een loading-indicator.
- De meeste loze tussenlijntjes en priegeldingetjes zijn uit Kicker en Konqueror gegooid, zodat het er naar mijn gevoel tamelijk functioneel uit ziet.
De achtergrondafbeelding (bergen in Noorwegen):
klik. Vaak schakel ik de achtergrondafbeelding uit, omdat ik mijn desktop toch nooit zie. Om dezelfde reden staan er geen desktopiconen - tegen de tijd dat ik mijn desktop tevoorschijn getoverd heb, had ik een programma al op een andere manier kunnen starten.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.