Toon posts:

[ASUS A7N8X-E Deluxe Bios Update]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb de search al gebruikt en op de asus site gekeken, maar ik kan mijn specifieke probleem niet vinden.
Vanmorgen heb ik mijn Asus A7N8X-E Deluxe bios geflasht naar 1010. Eerst had ik 1006, maar die deed af en toe gek (voornamelijk als ik terugklokte).
Voor het flashen natuurlijk eerst even alles op standaard snelheid laten draaien, stel dat ie een fout maakt 8)7
Maar goed, ik zag op de asus site dat er ook een BIOS versie 1012 is, maar asus autoupdate geeft die keuze niet weer.
Nou is er een optie om de bios te updaten vanuit een file (in asus update), maar ik durf het net niet aan om de losse bios file te downloaden en te flashen met asus autoupdate. (Misschien dat ie het niet voor niets niet weergeeft :?
Is dit veilig of kan het maar beter laten ?

Groeten

Verwijderd

Je kan de file gewoon downloaden en vanaf je harddisk met Asus update je bios flashen,1012 is waarschijnlijk een beta bios en Asus update pakt alleen de finals.

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 02:43
Als je geen problemen hebt met je moederbord doen het dan gewoon niet, vooral als je het niet vertrouwd.
Je kan altijd wel het losse bestand downloaden en handmatig flashen, het is niet moeilijk ofzo maar mijn mening: If it aint broke don't fix it!

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Verwijderd

Topicstarter
Die mening heb ik ook, niet perse fixen als het niet stuk is.
Maar, als ik van 2550 mhz terug wil naar een wat veiligere snelheid, dan wil ie niet meer booten en moet een RTC clear eraan te pas komen.
Nu heb ik 1010 erop staan en de enige changes (op de asus site aangegeven) zijn bij 1011 een fix voor ati9700 en bij 1012 ondersteuning voor semprons.
Nu mogen ze mijn Mobile nog gaan ondersteunen:)
Alleen op 133 MHz FSB wordt ie herkend als mobile, maar op iedere andere niet.
Nu nog uit zien te vinden waarom mijn mobo niet boven 12,5 MP wil. Asus antwoord ook niet bepaald snel....

Bedankt!