The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill
Probeer eens ./so-5_2-ga-bin-linux-nl.bin
Verder als je een betaversie van staroffice 6 wilt moet je naar www.openoffice.org gaan.
Deze versie heeft ook betere filters voor betere compatibliteit met msoffice.
Verder als je een betaversie van staroffice 6 wilt moet je naar www.openoffice.org gaan.
Deze versie heeft ook betere filters voor betere compatibliteit met msoffice.
Het is dus een executable. (binary)
als hij niet wil starten op die manier kun je hem ook eerst executable maken met dit commando:
chmod 755 /downloadmap/so-5_2-ga-bin-linux-nl.bin
Succes!
als hij niet wil starten op die manier kun je hem ook eerst executable maken met dit commando:
chmod 755 /downloadmap/so-5_2-ga-bin-linux-nl.bin
Succes!
OK bedankt!
Het is gelukt.
Ik heb echter de setup met -net gedaan (stond ergens dat dat het makkelijkste was bij meerdere users), maar hoe installeer het nu voor de andere users?
Het is gelukt.
Ik heb echter de setup met -net gedaan (stond ergens dat dat het makkelijkste was bij meerdere users), maar hoe installeer het nu voor de andere users?
The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill
Is al een tijdje geleden dat ik het heb geinstalleerd, maar volgens mij heeft-ie nu alle systeemfiles inclusief het setupprogramma ergens geinstalleerd (jij weet als het goed is waar!).
Iedere gebruiker moet nu volgens mij dat setup-programma uitvoeren, dan worden nog een paar files die voor die gebruiker belangrijk zijn gekopieerd en dan ben je klaar.
Iedere gebruiker moet nu volgens mij dat setup-programma uitvoeren, dan worden nog een paar files die voor die gebruiker belangrijk zijn gekopieerd en dan ben je klaar.
Ja, dat klopt, het is weer gelukt.
Pagina: 1