Philips PCA464VC Webcam kleuren

Pagina: 1
Acties:

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 13:21
Ik heb dus de Philips PCA464VC cam. Op zich vind ik het een super ding kwa scherpte. Alleen ik heb geen drivers ervan(het ding is al jaren oud) en de kleuren zijn dus iets te flets. Ik gebruik de cam alleen in Msn Messenger maar daar kan ik de saturation, de hue, en de witbalans niet instellen.

Mijn vraag dus: weet iemand waar ik die drivers kan krijgen(ik heb al bijna een virus opgelopen bij een warez site en bij philips staan ze niet op de site) of andere software om deze waarden van mn cam aan te passen.

If it ain't broken, don't fix it

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb voor je gezocht kon het ook niet vinden behalve een bestand met een virus erin :)

Mischien kan je gewoon philips mailen en vragen of ze driver voor je hebben.
En ja volgens mij is het ook 646 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door B0MBACI op 06-11-2004 01:09 ]

Verwijderd

behalve een bestand met een virus erin
Deze: http://www.pc-cameras.philips.com/drivers/PCA646VC22.exe :?

• BLN
8)7 Damn dat ik dat niet kon vinden. Ik had ook al bij philips gezocht maar daar dus neit gevonden. Ik test het vanacht ff(als ik thuis ben) maar ik weet dus niet of ik hier de kleuren mee kan aanpassen of dat het slechts usb drivers zijn (voor win98 enzo).

EDIT!!!!
De bovenstaande drivers krijg ik een virus melding bij en bij de overige sites ook.

[ Voor 16% gewijzigd door BLN op 07-11-2004 02:30 ]

• BLN
Het lijkt me dat ik deze wel even een kickje mag geven.

Eigenlijk maakt het me niet uit of het philips drivers zijn of andere software waarmee ik de video processor kan beinvloeden.

Ik krijg dus bij weinig licht best wel zwart wit beeld en overdag weinig kleuren. Ik krijg geen verzadiging en wit balans opties in msn maar ook nergens anders op mn pc.

Pagina: 1