Toon posts:

Persoonlijke iPod door graferen!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net op de apple site, dat je tot 27 december bij een nieuwe ipod hem gratis kan laten graferen. Nu vroeg ik me af heeft iemand dit gedaan, heeft iemand er een foto van.

Strax bestel ik het en blijkt het een litteken op mn mooie nieuwe ipod te zijn.

Je krijgt het bij de 2 gewone ipods 20 en 40 gig 4de generatie.

zie http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?family=iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

http://store.apple.com/Ap....6.3.23.0.0.3.1.1.0?37,14

probeer het! Direct het resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het ziet er inderdaad uit zoals op het plaatje. Ik heb het niet gedaan, als je hem wil verkopen is hij een stuk minder waard als je e-mail adres er op staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat denk je, Apple laat het niet door een stel reumatische parkinson patienten graveren hoor.

De mijne;

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/raar/ipodback.jpg
(Sleep 'm ff naar je adresbalk voor full view)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het graveren gebeurd door middel van een laser, dus dat is behoorlijk precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
persoonlijk zou ik het niet doen

ten eerste omdat als je hem wil verkopen later en er staat iets persoonlijks op...(hoewel dit niet zon heel groot probleem is)
ten tweede omdat, imho althans, als je een apple product koopt je gewoon een product wil van hoge kwaliteit zonder poespas, het liefst had ik die achterkant dus ook gezien met enkel het apple logo, zonder die extra text onderaan, maarja nog meer achterop is wel jammer imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 14:41

Zym0tiC

^_^

bolleh schreef op 06 november 2004 @ 01:18:
persoonlijk zou ik het niet doen

ten eerste omdat als je hem wil verkopen later en er staat iets persoonlijks op...(hoewel dit niet zon heel groot probleem is)
ten tweede omdat, imho althans, als je een apple product koopt je gewoon een product wil van hoge kwaliteit zonder poespas, het liefst had ik die achterkant dus ook gezien met enkel het apple logo, zonder die extra text onderaan, maarja nog meer achterop is wel jammer imho
Als je afbeeldingen kunt laten graveren laat je je toch gewoon het apple logo graveren en anders eventueel de tekst apple ipod

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, volgens mij zijn er al meer topics geweest hierover ;) En anders staat het wel in 1 van de grote iPod topics. Het graferen van je iPod (let op de hoofdletter P) wordt uiteraard gewoon erg netjes gedaan door apple. Of je het nou wel of niet laat doen is een persoonlijke keuze en daar valt nou eenmaal niet over te discussieren.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.