[Mail.app] Berichten worden gecached maar niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hai ;)

Ik heb sinds kort een probleem met Mail. Mails op mijn IMAP account worden niet meer weergegeven, het topic gedeelte is leeg bij dit account. Er zijn geen rare filters in werking en ook is er geen search gaande.

Dit is onverwachts gebeurt, van de ene op de andere dag, ik heb verder niets gedaan wat ik me kan herinneren. Op de mailserver worden de mails in /var/spool/mail/username opgeslagen in het mailfile formaat en ik haal de mail dus op via IMAP.

Ik geloof niet dat het aan de mailserver ligt want ik heb er nog een ander account wat wel goed werkt, met dezelfde constructie.

Ook het verwijderen van het account en een nieuwe aanmaken helpt niets: De berichten worden wel gecached (ik zie ze langskomen in die statusbalk, ook attachments worden gedownload). Als er nieuwe mail binnenkomt op het account zie ik een rood sterretje met het aantal mails staan en ook wordt de mailbox zelf gehighlight, maar ik zie dus geen mails.

Via het "@"-icoontje onderaan de accountlists (ik weet niet hoe het heet, maar je hebt het alleen bij sommige IMAP accounts) zie ik wel andere maildirs staan, waaronder mijn deleted inbox items, dezen worden wel goed weergegeven. Hier staat mijn inbox niet tussen. Ook het maken van een symlink van mijn mailfile in ~/mail op de mailserver helpt niets: er verschijnt geen extra map.

Iemand een idee?