Configuratie:
ASUS P4P800E-Deluxe (bios versie 1004)
P4 3,2 Gb
1 Gb Kingston kit (Dual Channel)
Maxtor DiamondMax 10 (sata-150) 200 Gb
Meedere malen heb ik tijdens de installatie van XP Prof. de melding KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (Ntfs.sys) gehad.
Ik heb wat geheugen gewisseld en lijkt geen invloed te hebben.
Ik heb tijdens de installatie van XP de SATA driver geladen die op de cd is meegeleverd.
Nu heb ik zeer regelmatig in XP de volgende melding: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (Ntfs.sys)
Dit lijkt zich voor te doen tijdens schrijven naar disk. Dan blijft ie op een bestand hangen en dan komt de BSOD en meteen een reboot.
Ik heb een checkdisk uitgevoerd, geen bijzonderheden geconstateerd
Kan iemand mij hiermee helpen .. ik ben out of options en weet niet waar ik het moet zoeken.
ASUS P4P800E-Deluxe (bios versie 1004)
P4 3,2 Gb
1 Gb Kingston kit (Dual Channel)
Maxtor DiamondMax 10 (sata-150) 200 Gb
Meedere malen heb ik tijdens de installatie van XP Prof. de melding KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (Ntfs.sys) gehad.
Ik heb wat geheugen gewisseld en lijkt geen invloed te hebben.
Ik heb tijdens de installatie van XP de SATA driver geladen die op de cd is meegeleverd.
Nu heb ik zeer regelmatig in XP de volgende melding: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR (Ntfs.sys)
Dit lijkt zich voor te doen tijdens schrijven naar disk. Dan blijft ie op een bestand hangen en dan komt de BSOD en meteen een reboot.
Ik heb een checkdisk uitgevoerd, geen bijzonderheden geconstateerd
Kan iemand mij hiermee helpen .. ik ben out of options en weet niet waar ik het moet zoeken.