Toon posts:

Kan geen .EXE meer openen!?!?!? :S

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen, ik heb een probleem, na gisteren mijn pc opnieuw opgestart te hebben kan ik helemaal geen .exe bestanden meer openen, NIETS maar dan ook niets, alleen maar plaatjes en mappen, thats all
hiervoor heb ik niets geinstalleerd of iets dergelijks, weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?
windows er opnieuw op zetten heb ik namelijk niet zo een zin in aangezien er een hoop belangrijke files op me pc staan enzo...

ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast vriendelijk bedankt

Peter

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

1e hit google wellicht:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=310585

probeer zelf ook eens te googlen, en lees de faq!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Sixpack109,

Je topic voldoet niet helemaal aan de regeltjes zoals we die op GoT hebben opgesteld - zo is je topic titel wel erg schreeuwerig en ontbreekt juist het OS - wat er wel in moet staan :)

Daarnaast zie ik in je topic helemaal niet wat nou precies je probleem is - het werkt wel niet meer maar dat is natuurlijk veel te vaag om maar iets zinnigs over te zeggen. Dan als laatste mis ik ook nog eens stukje eigen inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen (al eens in de Windows Operating Systems FAQ gekeken) en waar heb je al opgezocht? :)

Al met al leid dit er dus toe dat je topic dicht gaat :)

Dit topic is gesloten.