Toon posts:

[nav2004] Norton opent niet

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn harde schijf geformatteerd en windows XP enz opnieuw geinstalleerd. Maar sinds alles opnieuw geinstalleerd is, werkt Norton antivirus 2004 niet meer. Het installeren ging wel gewoon goed en dezelfde versie werkte ook goed voor het formatteren van de harde schijf. Als ik nu XP opstart, start Norton ook gewoon op, maar ik kan Norton op geen enkele manier openen. Als ik na een paar minuten met mijn muis over het Norton-pictogrammetje in de system tray ga verdwijnt ie opeens. Maar het vreemde is dat als ik met mijn rechter muisknop ergens op klik, ik wel 'scan with norton antivirus' kan selecteren en dat het scannen dan ook gewoon werkt. Liveupdate werkt trouwens ook niet zoals het hoort. Het opent wel maar op een gegeven moment komt er een error (LU1803: Liveupdate failed while getting your updates).

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
anders her instaleren.. ik ga dr van uit dat het een legale versie is want je hebt ook live update?

maar heb ook met nav 2005 problemen krijg steeds bufer underrun als ik msn 7 beta opstart en dan sluit norton af...!? iemand hier iets op?

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 05-11-2004 22:06 ]

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat, in ieder geval bij het probleem van de TS, er een virus op je computer staat als het herinstalleren niet lukt. Er zijn namelijk virussen die je virusscanner kunnen stoppen. En het probleem van degene die de eerste post had (weet z'n naam ff niet) kan ook komen door een virus.

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Scan je pc anders eens met een online scaner. bv housecall

Mocht je xp hebben. Heb je dan ook een firewall of sp2 geinstaleerd voor dat je je pc daad werkelijk met internet hebt verbonden (lees: de kabel er weer in gestopt)
Anders is de kans zeer groot dat je tijdens de instalatie van xp al besmet bent geraakt met een virus (worm). In sp2 is dit nl. gefixt, dus zeer raadsaam om dit tijdens op bouwen van je pc via een CD te instaleren. En niet via windows update op tehalen.

Grutte Pier fansels